Gjest wonderinggirl Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg skal på julebord i helgen, og lurer på noe ang hva jeg skal ha på meg. Jeg har en svart kjole, som rekker ned til midten av leggen ca. Så er spørsmålet: Bør jeg gå med eller uten strømpebukse? Hva er mest vanlig og finest synes dere? Jeg lurer også på hvilke sko jeg skal ha på meg. Jeg er litt høy, (1,75m) og føler meg ikke så vel med høye sko, men det er jo mest lekkert med litt hel. Hva synes dere her? På forhånd takk for hjelp! 0 Siter
Orio Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Strømpebukse er et must når du pynter deg, i alle fall på vinteren. Jeg mener det hører hjemme ved litt mer høytidelige anledninger også i sommermånedene. Høye hæler er også finest, hvis du klarer å gå ordentlig på dem, og ikke kryper sammen for å kompensere for høyden. Da er lave sko finest. 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Litt hel og hudfarget strømpebukse. Med mindre du har litt brunfarge da. Skummetmelkfargede legger er _ikke_ lekkert. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Du bør ha strømper, ja. Og sko med hæler. Du er da ikke såå høy - jeg er høyere enn deg og har alltid hæler når jeg pynter meg. 0 Siter
Tralla Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Litt hel og hudfarget strømpebukse. Med mindre du har litt brunfarge da. Skummetmelkfargede legger er _ikke_ lekkert. Hudfarget strømpebukse? Til svart kjole? Skal også i julebord, har svart kjole og har satset på svarte strømper og svarte sko. Men burde jeg heller ha hudfarget strømper da? 0 Siter
sweetness Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hudfarget strømpebukse? Til svart kjole? Skal også i julebord, har svart kjole og har satset på svarte strømper og svarte sko. Men burde jeg heller ha hudfarget strømper da? Jeg synes svart strømpebukse/strømper er finest og stiligst nå på vinteren til fest. 0 Siter
Gjest Ingemanns kjære Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hudfarget strømpebukse? Til svart kjole? Skal også i julebord, har svart kjole og har satset på svarte strømper og svarte sko. Men burde jeg heller ha hudfarget strømper da? Synes antrekket helt garantert blir best med strømpebukser. Passer best på denne årstiden, synes jeg. Ser mest helt ut. Ville nok satset på de sorte strømpebuksene også, men regner med at de er veldig tynne... 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Det er vel ingen som går uten strømpebukse til skjørt i desember - og i hvertfall ikke i selskap? Jeg er også 1,75 og bruker bestandig høye hæler til fest. 0 Siter
Tralla Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Jeg synes svart strømpebukse/strømper er finest og stiligst nå på vinteren til fest. Ja, er det jeg er "oppdratt" til også. Svarte strømper til svart antrekk. Særlig på vinteren. 0 Siter
Tralla Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Synes antrekket helt garantert blir best med strømpebukser. Passer best på denne årstiden, synes jeg. Ser mest helt ut. Ville nok satset på de sorte strømpebuksene også, men regner med at de er veldig tynne... Er tynne svarte ja. Har liksom for meg at det er finest. Og tenkte ikke på å skulle bruke hudfargede. Men så er jeg ikke heeelt med på hva som sømmer seg :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hudfarget strømpebukse? Til svart kjole? Skal også i julebord, har svart kjole og har satset på svarte strømper og svarte sko. Men burde jeg heller ha hudfarget strømper da? Med mindre du har noe annet som letter antrekket litt så høres det nå litt dystert ut med svart kjole, svarte strømper og svarte sko? Men jeg er nok ikke den du skal stole på i denne sammenhengen... ;o) Jeg kan null&niks om sånt. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Litt hel og hudfarget strømpebukse. Med mindre du har litt brunfarge da. Skummetmelkfargede legger er _ikke_ lekkert. Hudfarget? Neineinei! Sorte strømper. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Hudfarget? Neineinei! Sorte strømper. ) Som jeg sa til Tralla - jeg er ikke den personen man skal stole på i slike spørsmål. ) 0 Siter
Spirello Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Klipp av kjolen til kort.. : ) Hehe.. neida. Du må ha sorte strømper, fint med litt skimmer. Og høye heler, må ikke være veldig høye, men litt hel er penest. Kos deg 0 Siter
flowy Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Litt hel og hudfarget strømpebukse. Med mindre du har litt brunfarge da. Skummetmelkfargede legger er _ikke_ lekkert. Enig med deg, Lillemus! ;-) 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Med strømpebukse på denne tiden av året, de tynne av slaget. 0 Siter
Sofline Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Med mindre du har noe annet som letter antrekket litt så høres det nå litt dystert ut med svart kjole, svarte strømper og svarte sko? Men jeg er nok ikke den du skal stole på i denne sammenhengen... ;o) Jeg kan null&niks om sånt. Jeg er absolutt enig med deg og synes det blir for mørkt med helsvart. 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Du MÅ ha stømpebukse! Hjelper ikke å ta Spray Tan, for antrekket ser desidert penest ut med strømpebukse nå på vinteren. Velg tynne sorte strømper, og hvis du har sko uten tå må du passe på å ha strømpebukse uten 'tåforsterker'. Jeg synes du godt kan ha heler - jeg bruker alltid det til fest. :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Det er vel ingen som går uten strømpebukse til skjørt i desember - og i hvertfall ikke i selskap? Jeg er også 1,75 og bruker bestandig høye hæler til fest. ''Det er vel ingen som går uten strømpebukse til skjørt i desember - og i hvertfall ikke i selskap?'' *s* Nei, det er egentlig et underlig spørsmål! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.