morsan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Du bør ha strømper, ja. Og sko med hæler. Du er da ikke såå høy - jeg er høyere enn deg og har alltid hæler når jeg pynter meg. ''Og sko med hæler. Du er da ikke såå høy - jeg er høyere enn deg og har alltid hæler når jeg pynter meg.'' Samma her! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Med mindre du har noe annet som letter antrekket litt så høres det nå litt dystert ut med svart kjole, svarte strømper og svarte sko? Men jeg er nok ikke den du skal stole på i denne sammenhengen... ;o) Jeg kan null&niks om sånt. Coco Chanel har sagt at det viktigste for å være en velkeldd kvinne er svarte strømper og svarte sko;-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 ''Og sko med hæler. Du er da ikke såå høy - jeg er høyere enn deg og har alltid hæler når jeg pynter meg.'' Samma her! :-) Og her :-) 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Og her :-) *S* Jeg ville ikke følt meg vel med flate eller halvflate sko til pen kjole:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.