Gå til innhold

Nyklippet lugg.

Gjest hår til besvær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble det ikke fint vel? Pannelugg er noe av det fineste jeg vet. Både halvlang og kort lugg. Om du syns det er skummelt, kan det jo være ok å vite at luggen er den delen av håret som vokser fortest. Har ikke funnet ut hvorfor, men sånn er det bare. Du har ellers mange muligheter med lugg. Du kan velge å gre den rett frem eller du kan ta i produkter og skyve den over på siden. Du kan også sette ei klemme i dersom du syns den er i veien. Lykke til med din nye sveis;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293182-nyklippet-lugg/#findComment-2358980
Del på andre sider

Gjest hår til besvær

Ble det ikke fint vel? Pannelugg er noe av det fineste jeg vet. Både halvlang og kort lugg. Om du syns det er skummelt, kan det jo være ok å vite at luggen er den delen av håret som vokser fortest. Har ikke funnet ut hvorfor, men sånn er det bare. Du har ellers mange muligheter med lugg. Du kan velge å gre den rett frem eller du kan ta i produkter og skyve den over på siden. Du kan også sette ei klemme i dersom du syns den er i veien. Lykke til med din nye sveis;-)

Så langt er jeg veldig fornøyd. Det kan jo ha litt å gjøre med at jeg var så lei av meg selv og håret mitt. Jeg begynner å få litt lengde på håret så derfor måtte noe gjøres. Det var så tykt og tungt selv om jeg hadde det oppklipt. Det er mykere rundt ansiktet mitt i hvert fall nå. Den er jo en litt skrådd nå, så det ligner ikke på den luggen jeg anla på slutten av 80-tallet:o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293182-nyklippet-lugg/#findComment-2358991
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...