Gjest har migrene Skrevet 6. desember 2007 Skrevet 6. desember 2007 Når bekymringer og stress er med på å gi mer migrene; hvordan kan jeg stresse og bekymre meg mindre? Det jeg bruker mest til på å tenke på er nettopp migrenen, så det blir en ond sirkel. Jeg tenker på mye og skal hjelpe den og den, og så blir det stress selv om jeg prøver å ha få avtaler. Migrenen ligger jo tungt på meg, så da blir det en frykt som gjør vondt verre. Hvordan kan jeg klare å tenke mindre på alt dette? 0 Siter
Gjest rett og slett Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Drit i hele migrenen ;o) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Ikke bekymre deg for ting du ikke kan gjøre noe med. Og _må_ du hjelpe alle du vil hjelpe eller klarer de seg fint selv? 0 Siter
adelie Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 Lag litt mer rom for deg selv. Hvis du føler det skviset hver dag, er det ikke rart du blir redd at det blir for mye, og då er sirkelen i gang. Altså rom- pusterom! 0 Siter
Hestehoven Skrevet 7. desember 2007 Skrevet 7. desember 2007 "Det er to dager du ikke skal bekymre deg over. Dagen i går og dagen i morgen". Tenk litt på det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.