Orio Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Det vet jeg ikke. Jeg har stort sett sett henne bare i Ghost Whisperer. Du er jo like ille som frosken, oppe midt på natten. Hva går det av dere? 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Du er jo like ille som frosken, oppe midt på natten. Hva går det av dere? Jeg sliter med å sovne, akkurat nå har jeg ikke døgnrytme i det hele tatt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ikke fullt så lekker her..: http://thesuperficial.com/image.php?path=/2007/11/1128_jennifer_love_hewitt_bikini_06.jpg Men ganske så normal :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ho er nydelig heile jenta. Enig :-) Deilig å se en som ikke ser ut som et skrapa beinrangel ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ser slank ut på en sunn måte. Pen dame, det! Man kan virkelig spørre seg hvor vi er kommet hvis hun betraktes som overvektig??? Ja, det kan du godt si. De som hevder hun er overvektig burde skamme seg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hun ser helt normal, men flott ut. :-) Jepp:) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hun er da helt flott hun? Men en del der borte er jo totalt hysteriske overfor kvinnelige former. Så et klipp fra et program på tv forleden dag, noe Hollywood-greier hvor det ble kommentert gravide kjendiser. De hengte seg veldig opp i ei som ikke slanket seg mens hun var gravid, men som lot magen vokse og så rett og slett fullstendig normalt gravid ut. De kunne virkelig ikke fatte at hun hadde nerver til å gå rundt og se sånn ut og i tillegg være så frekk at hun så lykkelig ut! Jeezez. Ja, det er mange rare holdninger der ute. Utrolig at folk kan finne på å kritisere denne dama for å se feit ut! Hun ser absloutt helt normal ut 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Hva er det hun skal slanke, puppene???? Godt spørsmål ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ikke sikkert alle ser den da..Derfor..Svarte de som kalte henne tynn.. Det er vel ingen her som har kalt henne tynn. Hun ser rett og slett helt normalt slank ut:-) 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ikke fullt så lekker her..: http://thesuperficial.com/image.php?path=/2007/11/1128_jennifer_love_hewitt_bikini_06.jpg Jeg skulle ønske jeg tok meg så godt ut. Da hadde jeg virkelig vært fornøyd!! :-D 0 Siter
morsan Skrevet 9. desember 2007 Skrevet 9. desember 2007 Ser slank ut på en sunn måte. Pen dame, det! Man kan virkelig spørre seg hvor vi er kommet hvis hun betraktes som overvektig??? ''Man kan virkelig spørre seg hvor vi er kommet hvis hun betraktes som overvektig???'' Helt enig! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Det er vel ingen her som har kalt henne tynn. Hun ser rett og slett helt normalt slank ut:-) Ikke slank, men normal kanskje? Noen kilo for mye, men ingen krise..Hun får det på de riktige plassene, bortsett fra at rumpa/lårene er litt store.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Ikke slank, men normal kanskje? Noen kilo for mye, men ingen krise..Hun får det på de riktige plassene, bortsett fra at rumpa/lårene er litt store.. Kroppsstørrelsen ser ganske så gjennomsnittlig ut og at noen kan finne på å kalle henne feit, er for meg ganske ubegripelig. 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Kroppsstørrelsen ser ganske så gjennomsnittlig ut og at noen kan finne på å kalle henne feit, er for meg ganske ubegripelig. Det viser bare hvor forskrudde vi har blitt med tanke på hva som er normalt kroppsmessig. At hun her: http://www.famousfriends.co.uk/getImage/lai32916.jpg skal være feit noe sted er helt påt rynet. Hun er slank og nydelig! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Ikke slank, men normal kanskje? Noen kilo for mye, men ingen krise..Hun får det på de riktige plassene, bortsett fra at rumpa/lårene er litt store.. Hvis ho ikke er slank, men normal. Da lurer jeg på hva jeg er. Trodde man måtte være større for å komme i kategorien feit enn det jeg er. Jeg er større rundt mage og lår enn hva hun er.Hvis slank er å være radmager (på grensen til at benene stikker ut), da har jeg 6kg for mye..... Jeg er 1.65høy og 63kilo. Noen her som vil mene noe om hvilken kategori jeg havner under? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Hvis ho ikke er slank, men normal. Da lurer jeg på hva jeg er. Trodde man måtte være større for å komme i kategorien feit enn det jeg er. Jeg er større rundt mage og lår enn hva hun er.Hvis slank er å være radmager (på grensen til at benene stikker ut), da har jeg 6kg for mye..... Jeg er 1.65høy og 63kilo. Noen her som vil mene noe om hvilken kategori jeg havner under? Jeg tipper du er helt flott og helt normalvektig. ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Jeg tipper du er helt flott og helt normalvektig. ) hehe, jeg regner med at noen vil kalle meg feit, men det har jeg aldri tenkt på meg som. Bare litt lubben rundt rompa.... 0 Siter
Gjest Angela25 Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Jeg synes hun ser slank ut, men ogsaa litt rund, paa de rette plassene! Jennifer er ei kjempesot jente, og det er godt aa se jenter slik:-) Et positivt forbilde saa absolutt! 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Kroppsstørrelsen ser ganske så gjennomsnittlig ut og at noen kan finne på å kalle henne feit, er for meg ganske ubegripelig. Feit er å ta i da, men ift. slik stjernene egentlig "skal" se ut (hvilket er ganske nådeløst), så er hun ikke tynn. Hun er vel hva vi kan kalle normal blant oss "vanlige" ikke-kjendiser. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 10. desember 2007 Skrevet 10. desember 2007 Hvis ho ikke er slank, men normal. Da lurer jeg på hva jeg er. Trodde man måtte være større for å komme i kategorien feit enn det jeg er. Jeg er større rundt mage og lår enn hva hun er.Hvis slank er å være radmager (på grensen til at benene stikker ut), da har jeg 6kg for mye..... Jeg er 1.65høy og 63kilo. Noen her som vil mene noe om hvilken kategori jeg havner under? Hun får fettet på de rette stedene (sånn jevnt over). Men hun er litt større over baken og lårene enn hva "vanlige" A-kjendiser er. De skal jo være helt perfekte, ellers blir de som i dette tilfellet kalt feit. Jeg sier ikke at det er et sunt bilde på kvinner, men det er sånn det er å være kjendis. Jeg hadde aldri taklet å være det. Jeg hadde nok fått spiseforstyrrelser. Jeg synes ikke hun er tykk, heller ikke tynn. Helt menneskelig, og normal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.