Gå til innhold

Et positivt forbilde (kropp) :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det viser bare hvor forskrudde vi har blitt med tanke på hva som er normalt kroppsmessig. At hun her:

http://www.famousfriends.co.uk/getImage/lai32916.jpg

skal være feit noe sted er helt påt rynet. Hun er slank og nydelig!

Enig med deg:)

Jeg synes også hun mørke dama i Greys Anatomy (meg og navn....) har så flott kropp. Passer perfekt til henne selv om jeg nok hadde sett ut som ei blubbe med tilsvarende kropp ;-)

Fortsetter under...

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

4

• Dorthe

4

• pekkaline

3

• morsan

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg synes hun ser slank ut, men ogsaa litt rund, paa de rette plassene! Jennifer er ei kjempesot jente, og det er godt aa se jenter slik:-) Et positivt forbilde saa absolutt!

Jepp! Deilig å se en Hollywoodstjerne som tør å vise seg selv om kroppen ser helt "normal" ut ;-)

Skrevet

Feit er å ta i da, men ift. slik stjernene egentlig "skal" se ut (hvilket er ganske nådeløst), så er hun ikke tynn. Hun er vel hva vi kan kalle normal blant oss "vanlige" ikke-kjendiser.

Joda, det var også derfor jeg skrev dette. Hysteriet blant kjendisene omkring å være tynnest mulig, er helt på trynet!! Hvilke forbilder får våre døtre :-(( Mitt håp er at flere "normalt" slanke damer som JLH kan vise at de er stolte av kroppen sin og at de nekter å la seg styre av slankehysteriet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...