Gå til innhold

Hvor er alle i kveld?


cathlin

Anbefalte innlegg

En hvit pus, et stearinlys og alias på tv :-) Fine saker.

Kjøpt pilatesball på apoteket, veldig fin å sitte på og trene samtidig som man ser på tv! ;-) Billig også.

:-)

Rastløs?

Jeg er grusomt rastløs, og jeg føler trang til å bruke STORE ord om det;-) Herrejemini, dette livet altså altså altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • cathlin

    23

  • Orio

    21

  • pekkaline

    1

Mest aktive i denne tråden

Jeg vet om en ting som er enda verre; familieselskap under fotball-vm (eller em) når Norge er med. Det eneste som snakkes om er fotball, var den straffen riktig, skulle han sendt ballen dit eller dit blablabla. Analyser etter kampen, altså, gjerne et par uker etterpå. Og jeg kan jo ikke akkurat finne frem en bok og sette meg til å lese midt i selskapet heller. Det er visst ikke så veldig høflig.

Jeg føler at mellom de som spiller fotball - og meg, så er det et helt solsystem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En hvit pus, et stearinlys og alias på tv :-) Fine saker.

Kjøpt pilatesball på apoteket, veldig fin å sitte på og trene samtidig som man ser på tv! ;-) Billig også.

:-)

Rastløs?

Fortell mer om pilatesballen.

Er den stor? Er den dyr? Kan du få ut lufta av den så den blir flat? Gir den god treningseffekt? Hvor mye tåler den (maksvekt)?

Dette var virkelig noe som falt i smak: sitte og se på tv, og samtidig trene? Rene kinderegget.

Og hva rimer på pilatesball, eller bare på pilates hvis det er enklere? Når vi nå en gang er inne på saken, mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blåbærpaien

Fortell mer om pilatesballen.

Er den stor? Er den dyr? Kan du få ut lufta av den så den blir flat? Gir den god treningseffekt? Hvor mye tåler den (maksvekt)?

Dette var virkelig noe som falt i smak: sitte og se på tv, og samtidig trene? Rene kinderegget.

Og hva rimer på pilatesball, eller bare på pilates hvis det er enklere? Når vi nå en gang er inne på saken, mener jeg.

De selger sånne pakker på apoteke 1, pilatesball som er akkurat passe til å sitte på, og gjøre alle de derre øvelsene som er bra for kroppen, kan få trent kjernemuskulaturen. Matte, som var litt for tynn, men det er bare å legge den dobbelt. Samt en power ring for å trene andre ting (armer/ben) osv. 250 kroner.... synes det var ganske rimelig :-)

Ballen kan pumpes opp, og du kan ta ut luften igjen. Den er litt tynnere enn de på treningsstudioet, men funker godt likevel.

Hva rimer?????? Hm...... ingen ide egentlig :-) *vrir hjernen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger sånne pakker på apoteke 1, pilatesball som er akkurat passe til å sitte på, og gjøre alle de derre øvelsene som er bra for kroppen, kan få trent kjernemuskulaturen. Matte, som var litt for tynn, men det er bare å legge den dobbelt. Samt en power ring for å trene andre ting (armer/ben) osv. 250 kroner.... synes det var ganske rimelig :-)

Ballen kan pumpes opp, og du kan ta ut luften igjen. Den er litt tynnere enn de på treningsstudioet, men funker godt likevel.

Hva rimer?????? Hm...... ingen ide egentlig :-) *vrir hjernen*

åja, alle di derre øvelsene som er bra for kroppen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåbærpaien

Jeg er grusomt rastløs, og jeg føler trang til å bruke STORE ord om det;-) Herrejemini, dette livet altså altså altså.

LItt større ord er du snill ;-) Det der er jo ingenting :-) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell mer om pilatesballen.

Er den stor? Er den dyr? Kan du få ut lufta av den så den blir flat? Gir den god treningseffekt? Hvor mye tåler den (maksvekt)?

Dette var virkelig noe som falt i smak: sitte og se på tv, og samtidig trene? Rene kinderegget.

Og hva rimer på pilatesball, eller bare på pilates hvis det er enklere? Når vi nå en gang er inne på saken, mener jeg.

Pilates mirakels;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger sånne pakker på apoteke 1, pilatesball som er akkurat passe til å sitte på, og gjøre alle de derre øvelsene som er bra for kroppen, kan få trent kjernemuskulaturen. Matte, som var litt for tynn, men det er bare å legge den dobbelt. Samt en power ring for å trene andre ting (armer/ben) osv. 250 kroner.... synes det var ganske rimelig :-)

Ballen kan pumpes opp, og du kan ta ut luften igjen. Den er litt tynnere enn de på treningsstudioet, men funker godt likevel.

Hva rimer?????? Hm...... ingen ide egentlig :-) *vrir hjernen*

Den sprekker ikke som en ballong når jeg setter meg på den?

De der øvelsene som er bra for kroppen, er de slitsomme også? Jeg så liksom for meg en variant av en saccosekk/sofa/et eller annet hvor jeg kan slappe av med et ullpledd og en kopp varm te. :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja, alle di derre øvelsene som er bra for kroppen:-)

Har du også hørt at det skal finnes noe sånn? Øvelser som er bra for kroppen? Hørtes med en gang mye mer slitsomt ut enn å sitte og se på TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LItt større ord er du snill ;-) Det der er jo ingenting :-) hehe.

Jeg er fr..frust...f.....F:::...F::::::RUST....:FRUSTRERT...--!!!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...