Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en dame på 30 år har tre barn.Jeg ble syk for ca 7 mnd siden.Hadde oppkast i ca tre mnd i strekk ble veldig sliten og trøtt hodepine skjelvinger og svimmel.Ble oppdaget en tumor i skjolbrukskjertel som jeg fikk beskjed var onartet men de gikk tilbake på det når vevsprøvene kom.Ble fortalt at de hadde for lite matriale men kunne komme tilbake etter 6mnd ta nye prøver.Jeg har ikke gitt meg for jeg ble helt knust når fikk denne beskjeden og har bare villet ha klumpen vekk.Jeg har igjen vært på haukeland og får nå opperasjon der de skal ta vekk halve skjoldbrukskjertel om finner kreft skal jeg inn igjen ta hele.Men problemet er at jeg ikke har fått noen informasjon om noe jeg forstår ikke hvorfor jeg er så dårlig og blir ikke tatt på alvor.Har vært sykemeldt siden aug og føler meg bare verre og verre.Er konstant trøtt,kvalm,svimmel kronisk hodepine og skjelvinger og har lagt på meg en god del de siste mnd.mister litt av stemmen innimellom men ikke vondt i hals..hoster en del.(kremter)De sier jeg har tumor og har struma er ikke det litt alvorlig? er disse symptomene normale? legen min mener den ikke har noe med tumor gjøre siden stoffskifte prøvene mine har vært helt greie? håper få noen svar for dette er slitsomt.. jeg fungerer ikke lenger og er alltid trist og lei av alt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/293906-struma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...