Gå til innhold

Hvorfor får troll leve?


Gjest pærebrus875

Anbefalte innlegg

Gjest pærebrus875

Lurer på hvorfor man ikke får utestengt brukere her som på andre forum? Er veldig klar over at de verste trollene fort kan registere seg på ny, men det krever jo å lage en NY mailaddresse, og troller man videre så blir jo bare den også utestengt, og enda en ny må lages, til slutt må de vel gi seg.

Utrolig lei av visse nick som stadig svarer på absolutt alt her inne, uten å bidra med annet enn "åherregud for et dumt innlegg". Andre forumer stenger ute slike brukere, de lar dem ikke styre på.

Og når det er bekreftet f eks minst 50 nick på Jølsen, vel, hvorfor svare han ennå på "alt" som blir skrevet? Og svarer ikke han, svarer et annet nick, mulig et av hans det også.

Kan alle som er enige i dette svare meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Er ganske irriterende å få useriøse og nedlatende svar når man stiller et seriøst spørsmål. Synes Webmaster bør luke ut disse, en gang for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Sålenge vi velger å la våre brukere registrere seg anonymt via mailadresser, kan vi ikke utestenge troll eller andre uønskede brukere på noen effektiv måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Bjarne B

Jeg synes i grunnen ikke du bør utestenges. Til tross for at du ofte kan fremstå som et troll. Men det er vel neppe av ond vilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''''Og når det er bekreftet f eks minst 50 nick på Jølsen, vel, hvorfor svare han ennå på "alt" som blir skrevet?''''

Det der tar eg med ei klype salt.

Om Jølsen bruker over 50 forskjellige nick, så er det jo bare han og meg som har skrevet de "siste 100", har du tenkt på det?

Eller kanskje du og er Jølsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarne B

''''Og når det er bekreftet f eks minst 50 nick på Jølsen, vel, hvorfor svare han ennå på "alt" som blir skrevet?''''

Det der tar eg med ei klype salt.

Om Jølsen bruker over 50 forskjellige nick, så er det jo bare han og meg som har skrevet de "siste 100", har du tenkt på det?

Eller kanskje du og er Jølsen?

Tja, en annen mulighet er jo at enkelte skribenter her blir rent paranoid og ser denne "Jølsen" overalt. Litt patetisk, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, en annen mulighet er jo at enkelte skribenter her blir rent paranoid og ser denne "Jølsen" overalt. Litt patetisk, spør du meg.

Det reine vannvidd, spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

''''Og når det er bekreftet f eks minst 50 nick på Jølsen, vel, hvorfor svare han ennå på "alt" som blir skrevet?''''

Det der tar eg med ei klype salt.

Om Jølsen bruker over 50 forskjellige nick, så er det jo bare han og meg som har skrevet de "siste 100", har du tenkt på det?

Eller kanskje du og er Jølsen?

Det er NHD som er kilden til at Jølsen er registrert med over 50 nick. Og han har jo muligheten til å se det.

Det er mange nick på dol nå, med tanke på at så mange har gått til andre forum, så det er sansynlig at en eller noen få har mange identer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er NHD som er kilden til at Jølsen er registrert med over 50 nick. Og han har jo muligheten til å se det.

Det er mange nick på dol nå, med tanke på at så mange har gått til andre forum, så det er sansynlig at en eller noen få har mange identer her.

Eg har sjøl brukt flere nick, spesielt om noe er av privat karakter eller berører tredjepersoner som _kan_ gjennkjennes, men også til litt tull & tøys, det må eg ærlig inrømme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''''Og når det er bekreftet f eks minst 50 nick på Jølsen, vel, hvorfor svare han ennå på "alt" som blir skrevet?''''

Det der tar eg med ei klype salt.

Om Jølsen bruker over 50 forskjellige nick, så er det jo bare han og meg som har skrevet de "siste 100", har du tenkt på det?

Eller kanskje du og er Jølsen?

Nå må folk slutte å omtale Jølsen som han. Hun er ikke mere mannfok enn jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må folk slutte å omtale Jølsen som han. Hun er ikke mere mannfok enn jeg er.

Åssen i svarte kan vi vite om du og Jølsen er ditt eller datt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åssen i svarte kan vi vite om du og Jølsen er ditt eller datt?

Hvorfor omtaler du Jølsen som han hvis du ikke aner hvilket kjønn hun har? Da kan jeg anbefale "hin", jfr. Esben Esther Pirelli Benestad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor omtaler du Jølsen som han hvis du ikke aner hvilket kjønn hun har? Da kan jeg anbefale "hin", jfr. Esben Esther Pirelli Benestad.

Sikkert av noenlunde samme grunn som at du omtaler Jølsen som hun.

Eg tror Jølsen er han, du tror Jølsen er han, og Espen/Ester Pirelle/Dunlop Benestad får si ka han/hun/hin vil! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert av noenlunde samme grunn som at du omtaler Jølsen som hun.

Eg tror Jølsen er han, du tror Jølsen er han, og Espen/Ester Pirelle/Dunlop Benestad får si ka han/hun/hin vil! :-)

Problemet er bare at jeg vet jeg har rett. Den satt, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er bare at jeg vet jeg har rett. Den satt, tenker jeg.

''''Problemet er bare at jeg vet jeg har rett. Den satt, tenker jeg.''''

Da er det to sannsynlige muligheter:

a. Du er synsk.

b. Du er Jølsen.

Den satt vel enda bedre tenker eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Eg har sjøl brukt flere nick, spesielt om noe er av privat karakter eller berører tredjepersoner som _kan_ gjennkjennes, men også til litt tull & tøys, det må eg ærlig inrømme. :)

Det er den tull & tøys delene jeg ikke har sansen for. At man bruker anonyme nick ved personlige innlegg eller for å skjerme andre, er selvsagt helt i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''''Problemet er bare at jeg vet jeg har rett. Den satt, tenker jeg.''''

Da er det to sannsynlige muligheter:

a. Du er synsk.

b. Du er Jølsen.

Den satt vel enda bedre tenker eg.

Det holder lenge med intuisjon og vanlige antenner! Det er som regel lett å merke hvilket kjønn folk er, på måten de ordlegger seg på, hvilke tema de er opptatt av osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den tull & tøys delene jeg ikke har sansen for. At man bruker anonyme nick ved personlige innlegg eller for å skjerme andre, er selvsagt helt i orden.

Det forekommer svært, svært sjelden og er i helt uskyldige sammenhenger!

Så slæpp off...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...