pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Ja da ble det sølv da Det er knakende morro med jentehåndballen når de er så gode som de er. Jeg satt alene foran skjermen, klappet og skreik og reiste meg og jublet osv. Jøss så engasjert (riktig skrevet?) jeg blir! Hvilken sport gjør dette med deg? 0 Siter
adelie Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Ingen. Men det høres jo moro ut. jeg går vel glipp av noe, jeg da. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Ingen. Men det høres jo moro ut. jeg går vel glipp av noe, jeg da. Spenningen er stor når det først gjelder. Prøv en gang 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 ''Hvilken sport gjør dette med deg?'' VM i luftgitar. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Vi så også håndball her, og det var veldig spennende en stund. Jeg liker aller best å se skiskyting. Det meste av vinteridrett er kjekt, men jeg ser gjerne fotball og sykling også. 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Skiskyting kan gjøre dette for meg Og hvis jeg er på fotballkamp på stadion! 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Skiskyting kan gjøre dette for meg Og hvis jeg er på fotballkamp på stadion! Det er gøy når det virkelig står på 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Vi så også håndball her, og det var veldig spennende en stund. Jeg liker aller best å se skiskyting. Det meste av vinteridrett er kjekt, men jeg ser gjerne fotball og sykling også. Ski er også ok å se på ja, men det har vel med at vi har nordmenn i teten ofte 0 Siter
Babette Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Kampen var spennende, ja. Jeg har fulgt hele turneringen og orket nesten ikke å se finalen. Jeg er generelt veldig interessert i idrett, og er like ivrig når det vises langrenn, skiskyting og friidrett av ymse slag. Favoritten er maraton damer. Da nyter jeg hvert sekund, og drømmer meg inn i deltakernes sted. 0 Siter
Piraye Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Nå er jeg ikke så voldsomt interessert i handball, men en spennende finale er alltids gøy! Sånne reaksjoner der kan jeg få av noe fotball spesielt, men også om det er et spesielt mesterskap av noe slag og skikkelig spennende, da med de fleste idretter. Feks, sykling, skiskyting, langrenn, curling(!). 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Jeg er ikke noe særlig interessert i håndball. Jeg er nok mer interessert i vinteridrett. Langrenn er jo i en særklasse ettersom Norge har gjort dte så bra der opp i gjennom tidene, men jeg synes dte er ekstra spennende med skiskyting og kombinert nettopp pga kombinasjonen. Og all round skøyter er veldig bra - særlig når nordmenn gjør det bra. Aller mest spennende synes jeg det er med 5 000 og 10 000 m - en 500 m er overstått for fort til at jeg rekker å føle spenningen. Slik er det med en del andre idretter også - alpint er jo spennende, men ofte litt for 'kjapt'. Jeg liekr de idrettene der man kan se spenningen bygge seg opp. Jeg var f eks en ihuga tilhenger av curling allerede som barn, lenge før OL-gull og slikt, på en tid da curling ble tilvist dårlig sendeflate i TV. Den mest uinterressante idretten tror jeg må være sykling. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Kampen var spennende, ja. Jeg har fulgt hele turneringen og orket nesten ikke å se finalen. Jeg er generelt veldig interessert i idrett, og er like ivrig når det vises langrenn, skiskyting og friidrett av ymse slag. Favoritten er maraton damer. Da nyter jeg hvert sekund, og drømmer meg inn i deltakernes sted. ''Favoritten er maraton damer. Da nyter jeg hvert sekund, og drømmer meg inn i deltakernes sted.'' Du løper selv kanskje? 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 ''Favoritten er maraton damer. Da nyter jeg hvert sekund, og drømmer meg inn i deltakernes sted.'' Du løper selv kanskje? Babette er DOLs løperdronning. ) Hun har frelst flere av oss, bl.a. meg... 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Jeg er ikke noe særlig interessert i håndball. Jeg er nok mer interessert i vinteridrett. Langrenn er jo i en særklasse ettersom Norge har gjort dte så bra der opp i gjennom tidene, men jeg synes dte er ekstra spennende med skiskyting og kombinert nettopp pga kombinasjonen. Og all round skøyter er veldig bra - særlig når nordmenn gjør det bra. Aller mest spennende synes jeg det er med 5 000 og 10 000 m - en 500 m er overstått for fort til at jeg rekker å føle spenningen. Slik er det med en del andre idretter også - alpint er jo spennende, men ofte litt for 'kjapt'. Jeg liekr de idrettene der man kan se spenningen bygge seg opp. Jeg var f eks en ihuga tilhenger av curling allerede som barn, lenge før OL-gull og slikt, på en tid da curling ble tilvist dårlig sendeflate i TV. Den mest uinterressante idretten tror jeg må være sykling. ''Jeg liekr de idrettene der man kan se spenningen bygge seg opp.'' Helt enig Jeg kan juble å bære meg til mye jeg, bare nordmenn er i toppen. 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Norge spilte dårlig idag..Blei så skuffa..Masse personlige feil og brenning av straffere.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Babette er DOLs løperdronning. ) Hun har frelst flere av oss, bl.a. meg... Jasså, det visste jeg ikke Greit å ha noen dronninger her 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Norge spilte dårlig idag..Blei så skuffa..Masse personlige feil og brenning av straffere.. Ja det var veldig heseblesende i første runde.... 0 Siter
pekkaline Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Skrevet 16. desember 2007 Nå er jeg ikke så voldsomt interessert i handball, men en spennende finale er alltids gøy! Sånne reaksjoner der kan jeg få av noe fotball spesielt, men også om det er et spesielt mesterskap av noe slag og skikkelig spennende, da med de fleste idretter. Feks, sykling, skiskyting, langrenn, curling(!). Gøy med spenning! 0 Siter
morsan Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 ''Jeg liekr de idrettene der man kan se spenningen bygge seg opp.'' Helt enig Jeg kan juble å bære meg til mye jeg, bare nordmenn er i toppen. Forresten - tilbake til dagens finale: Jeg så ikke på, men fikk med meg sluttminuttene på radio mens jeg kjørte bil. Det var timeout ca 2 minutter før slutt, og i bakgrunnen hørte vi zorba-musikk. Da presterte radiokommentatoren (P4?) å si at de i bakrgunnen spilte russisk vodka-musikk!! *he he* Én ting å ikke kjenne gresk fra russisk, men å attpåtil kalle det VODKA-musik, da! *ha ha* Hadde det gått på etnisk _utseende_ hadde det vel blitt mediestorm, tenker jeg;-) 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Ja det var veldig heseblesende i første runde.... Jeg satt bare og ergret meg over feil etter feil etter feil 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.