Jølsen Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Så var helga snart over for denne gang også. Jeg har vært på forretningsreise i Barcelona, gått til innkjøp av ulike ting der. Var ikke noe mindre folk i butikkene der akkurat, snarere tvert i mot. Ha en fortsatt fin søndag alle sammen, jeg skal legge meg, i morgen begynner mandagen klokka fem! Godnatt, sov godt alle søte små :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 He, he...Eg syns du legger deg tidligere og tidligere for tiden. Snart legger du deg_før_ du står opp! Ha ei god natt. Mvh 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 He, he...Eg syns du legger deg tidligere og tidligere for tiden. Snart legger du deg_før_ du står opp! Ha ei god natt. Mvh Ja, det var fordi jeg var helt utslitt. Jeg har så mye å gjøre i forbindelse med jobben i ukene før jul at det er rent deprimerende. Men blir godt i januar, da har jeg tidligere dager og bruker mesteparten av arbeidstiden til å gå igjennom fjorårets salg og forbedrer produkter. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 LOL, ja lystløgnere lever godt. Du kan så si, ikke ha det altfor godt da :-) 0 Siter
Babette Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Ja, det var fordi jeg var helt utslitt. Jeg har så mye å gjøre i forbindelse med jobben i ukene før jul at det er rent deprimerende. Men blir godt i januar, da har jeg tidligere dager og bruker mesteparten av arbeidstiden til å gå igjennom fjorårets salg og forbedrer produkter. Jeg trodde du kjørte gravemaskin! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Ja, det var fordi jeg var helt utslitt. Jeg har så mye å gjøre i forbindelse med jobben i ukene før jul at det er rent deprimerende. Men blir godt i januar, da har jeg tidligere dager og bruker mesteparten av arbeidstiden til å gå igjennom fjorårets salg og forbedrer produkter. Hmmm...Lurer på åssen jobb du har? Har det noe med reinsdyr å gjøre? :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 Jeg trodde du kjørte gravemaskin! Jeg har kjørt endel gravemaskin ja, men det driver jeg ikke noe særlig med lenger. Fikk ikke noen tjenester gjengjeldt, så jeg dreit i det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Forfatter Skrevet 17. desember 2007 Hmmm...Lurer på åssen jobb du har? Har det noe med reinsdyr å gjøre? :-) Nei, det er jo Julenissen som driver med reinsdyr, jeg kan i grunn svært lite om reinsdyr, men synes de er pene å se på. Jobben min inneholder blant annet dette: temmelig mye skriving, temmelig mye tegning, temmelig mange idéer, mye tidspress nå like før jul og litt for mye servering av likør til ansatte i de sene timer, slik at de skal gidde å jobbe :-) 0 Siter
Babette Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har kjørt endel gravemaskin ja, men det driver jeg ikke noe særlig med lenger. Fikk ikke noen tjenester gjengjeldt, så jeg dreit i det. Dreit du inne i gravemaskinen? Da er det ikke rart om du måtte slutte. 0 Siter
Jølsen Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Dreit du inne i gravemaskinen? Da er det ikke rart om du måtte slutte. Ha ha :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.