Gjest toke Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Hei, Jeg fikk en email om tilbud om å kjøpe medisin på nettet, og jeg har bestillt noen Zolpidem (sovemedisin), og er dette seriøse sider? Er det straffbart og kan jeg risikere politiet på døren? Jeg trodde det var lovelig, det virker seriøst, men er ikke så sikker lenger..., fint om du svarer, da jeg begynner å bli litt nervøs. Mvh. 0 Siter
Advokat Thomas Myran Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hei! Om dette er seriøse sider er det umulig for meg å svare på - du oppgir jo ikke hvilken side du har benyttet. I utgangspunktet er det ikke ulovlig å kjøpe medisiner til eget bruk, men dette kan avhenge av type preparat. For å få svar på dette, bør du nok kontakte tollvesenet der du bor. Thomas Myran Advokat 0 Siter
Gjest liten løve Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Det er lovlig å kjøpe medisiner uten resept fra apotek innenfor schengen. Ikke under noen omstendighet fra land utenfor. Preparater som står på dopinglisten eller narkotikalisten er forbudt å innføre. Zolpiderm er et vanedannende preparat og jeg mistenker at det kan stå på narkotikalisten. Ta for all del kontakt med tollvesen/politi. Innføring av narkotiske preparater selv til eget bruk. For en tid tilbake ble en mann idømt 60 dager fengsel for innføring av 50 tabeletter vival og da var det tatt med som formildende at de var til eget bruk og ikke til salg på gaten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.