Gjest Angela26 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Og ikke mindre enn det! Baade det indre og det ytre! :-) 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Er morsom på fest. Er snill Er ærlig Er en god mor (som oftest;) Er omsorgsfull 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Er morsom på fest. Er snill Er ærlig Er en god mor (som oftest;) Er omsorgsfull :-) Kan du komme paa flere?:-) 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 :-) Kan du komme paa flere?:-) Nope, hadde store problemer med å komme på disse... 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 :-) Kan du komme paa flere?:-) Du da? Du må også skrive;o) Kom på at jeg er sånn ganske fornøyd med ansiktet mitt, kanskje spesielt øynene 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Nope, hadde store problemer med å komme på disse... Det var derfor jeg laget denne traaden, for aa faa folk til aa tenke positive tanker om seg selv. Jeg er sikker paa at du har 100 flere!:-) 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Det var derfor jeg laget denne traaden, for aa faa folk til aa tenke positive tanker om seg selv. Jeg er sikker paa at du har 100 flere!:-) mulig, men ikke i kveld;o) Nå er jeg trøtt og vil sove i min gooooode seng:o) God natt! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Jeg er optimist, og tror som regel det beste om folk eller situasjoner, inntil det motsatte er bevist Jeg er en flink lytter Jeg er en god venn Jeg er snill Jeg er musikalsk (liker både å synge og spille piano) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Du da? Du må også skrive;o) Kom på at jeg er sånn ganske fornøyd med ansiktet mitt, kanskje spesielt øynene Snill:-) Omtenksom:-) Empatisk? Jeg tror det... God mor? Ja som oftest... Hjelpsom:-) Utseende...Er fornoyd med oeynene mine, haaret, kroppens proposisjoner,hendene mine og munnen:-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 mulig, men ikke i kveld;o) Nå er jeg trøtt og vil sove i min gooooode seng:o) God natt! Natta:-) 0 Siter
Piraye Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Naa, den var vanskelig gitt......:-)/:-( 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Naa, den var vanskelig gitt......:-)/:-( Nei, prov i det minste! Kom igjen!:-) 0 Siter
Gjest hm - det var det ja Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Omsorgsfull, snill, hjelpsom, til å stole på, flink til å lytte. 0 Siter
Piraye Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Nei, prov i det minste! Kom igjen!:-) Hmh hmh, *tenke* *har en relativt fit kropp *spiser relativt sunt *har en bra utdannelse *har empati *har relativt grei økonomisk sans heh, var vel ikke sånne du var ute etter...:-P but they'll do. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Hmh hmh, *tenke* *har en relativt fit kropp *spiser relativt sunt *har en bra utdannelse *har empati *har relativt grei økonomisk sans heh, var vel ikke sånne du var ute etter...:-P but they'll do. Joda:-) Og jeg liker aa se at folk kan trekke frem positive sider ved seg, for ofte henger vi oss opp i det som ikke er saa bra... 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 -empatisk -god mor (i alle fall den beste mine barn har..) -flink til å skru -arbidsom -faglig dyktig 0 Siter
Piraye Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 Joda:-) Og jeg liker aa se at folk kan trekke frem positive sider ved seg, for ofte henger vi oss opp i det som ikke er saa bra... ;-) Som just i natt der jeg sitter å lurer på hvordan i alle dager jeg kan være så dum og ikke har klart å sette meg ned å notere til eksamen før. Altså den jeg har om 8 timer og 20 min. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 ;-) Som just i natt der jeg sitter å lurer på hvordan i alle dager jeg kan være så dum og ikke har klart å sette meg ned å notere til eksamen før. Altså den jeg har om 8 timer og 20 min. oi.. Lykke til:-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 16. desember 2007 Skrevet 16. desember 2007 ;-) Som just i natt der jeg sitter å lurer på hvordan i alle dager jeg kan være så dum og ikke har klart å sette meg ned å notere til eksamen før. Altså den jeg har om 8 timer og 20 min. Saapass ja! Du kan ikke det meste fra foer da? Oensker deg lykke til likevel, det kan jo gaa greit!:-) Haaper det:-) 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hmm.. Jeg er vel snill. Jeg har fine bryster..(syns jeg selv da,,) Jeg omsorgsfull. *tenke*...... Jeg håper jeg er en god mor! Også er jeg flink til å pynte til jul!!!Hehehe!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.