Gjest p pille bruker Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 er det farlig å ta 3 p piller samtidig, dersom jeg har glemt pillen de to siste dagene, og i tillegg skal ta en for idag? 0 Siter
Gjest mors2 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nei det tror jeg ikke... Men du er nok ikke like "sikker"... 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nei, det er ikke farlig - men prevansjonsmessig er det ikke trygt før om 14 dager igjen. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nei, det er ikke farlig - men prevansjonsmessig er det ikke trygt før om 14 dager igjen. 14 dager er feil forresten, vi diskutere det i en annen tråd. Mulig det er minipiller dette gjelder for? Jeg har kun hørt 8 dager, og det hadde de i andre tråden også. Sto i pakningen til hun som lurte fant hun ut, og hun går på en annen type enn meg også. Så det er drøyt lenge å måtte holde seg unna sex om man gjør det for ingen nytte :-) Står dette i pakningsvedlegget ditt, så gjelder det for den typen, neppe for så mange flere, om det ikke er for minipiller generellt. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Det hjelper vel uansett ikke å ta 3 piller idag, når det er gått over 36 timer mellom pille 1 og 2, og pille 2 og 3. Da regnes de som glemt, og glemt kan ikke "angres" slik. Husk pillene dine heller ;-). Noen sier de kan bli uvel av å ta så mange samtidig, så ville ikke gjort det, spesielt ikke når det ikke er noen vits. Fortsett fra idag av på pillen du skulle tatt, og vent 8 dager (om det ikke står 14 i pakningsvedlegget ditt slik flere her påstår, men for mange piller er det kun 8). Om du glemmer mange i løpet av en måned så bruk kondom lengre, for sjansen for at du får eggløsning av en glemt pille øker etter det jeg har skjønt for hver gang man glemmer i en syklus. 0 Siter
Gjest p pille bulker Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Det hjelper vel uansett ikke å ta 3 piller idag, når det er gått over 36 timer mellom pille 1 og 2, og pille 2 og 3. Da regnes de som glemt, og glemt kan ikke "angres" slik. Husk pillene dine heller ;-). Noen sier de kan bli uvel av å ta så mange samtidig, så ville ikke gjort det, spesielt ikke når det ikke er noen vits. Fortsett fra idag av på pillen du skulle tatt, og vent 8 dager (om det ikke står 14 i pakningsvedlegget ditt slik flere her påstår, men for mange piller er det kun 8). Om du glemmer mange i løpet av en måned så bruk kondom lengre, for sjansen for at du får eggløsning av en glemt pille øker etter det jeg har skjønt for hver gang man glemmer i en syklus. ok,takk for svar...glemte vel egentlig å si at grunnen til at jeg ville utsette dem var pga.jeg ville hoppe ove rmensen ved å ikke ta en pillefri uke..pleie rofte å gjøre det.trenger nemlig ikke prevensjon,så den delen er ikke så farlig:) fikk likevel mensen nå..æsj.bortkasta penger 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.