Gjest angrer kanskje på at vi ikke tar fly Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hva gjør man når man har en time på Hamar stasjon mellom to tog, og man har barn og bagasje og det er kald vinter ute? Er det god plass inne i ventehall/kafé? Tips mottas med takk. 0 Siter
mrxx Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Det er rimelig god plass i ventehallen der. Det var en kafe i samme bygning, men er usiker på om dette eksisterer lenger, jeg tror ikke det. Men tvers over gaten er den kiosk og et kjøpesenter, så hvis dere får satt i fra dere bagasjen så kan dere jo tusle dit, det er bare over gaten. Eller ta med bagasjen hvis det ikke er for mye å drasse med. 0 Siter
Gjest Hamardama Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hamar Stasjon har kaffesalg fra Narvesen kiosk. Plass er det nok av Kjøpesenteret på andre siden av gaten er ganske sparsom. En liten klesbutikk, matbutikk,frisør, ortopediske sko, 7eleven... ikke så mye å se på der. 0 Siter
Jølsen Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg tror faktisk ikke det bor mennesker på Hamar. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Eg kom med tog fra Trondheim en gang, og skulle gått av på Gol eller Geilo eller noe i den duren, men våkna ikkje før på Hamar. Måtte ringe hjem å si eg ikkje rakk jobben på mandagen, og måtte overnatte på Hotel på Hamar, utrolig kjedelig sted vil eg si. Ps! Hadde vært på fylla i Trondheim hele helga. 0 Siter
Gjest geografikunnskaper....? Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Eg kom med tog fra Trondheim en gang, og skulle gått av på Gol eller Geilo eller noe i den duren, men våkna ikkje før på Hamar. Måtte ringe hjem å si eg ikkje rakk jobben på mandagen, og måtte overnatte på Hotel på Hamar, utrolig kjedelig sted vil eg si. Ps! Hadde vært på fylla i Trondheim hele helga. Hmm....du passerer ikke Gol eller Geilo når du tar toget mellom Trondheim og Hamar.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hmm....du passerer ikke Gol eller Geilo når du tar toget mellom Trondheim og Hamar.... Noen andre forslag da ? 0 Siter
Gjest geografikunnskaper....? Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Noen andre forslag da ? Du får finne deg et kart så du får studere litt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Du får finne deg et kart så du får studere litt. Nei, det gidder eg ikkje, eg er hjemme igjen no! :-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nei, det gidder eg ikkje, eg er hjemme igjen no! :-) *flirer* Geografi er viktig! Lek nysgjerrig, og finn det ut! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197928229' post='3754239] *flirer* Geografi er viktig! Lek nysgjerrig, og finn det ut! Koffor er geografi viktig? Eg vet som regel kor eg er til enhver tid, og det holder lenge for meg! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Koffor er geografi viktig? Eg vet som regel kor eg er til enhver tid, og det holder lenge for meg! *rister på hodet* Du er en original! ;o) Har du renska sluket på badet, forresten? Hørte ikke mer om den saken... ;D 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Koffor er geografi viktig? Eg vet som regel kor eg er til enhver tid, og det holder lenge for meg! Når du klarer å si at du kjører forbi Gol eller Geilo på vei fra Trondheim, og så havner i Hamar - da er du ganske langt på viddene!!!! Det var jo nesten hakket verre enn en kamerat av oss som bodde på Lillestrøm og skulle kjøre til Hardanger - og lurte på om han skulle stikke innom oss i Kristiansand når han kom forbi (han skulle kjøre raskeste veien)......!!!!! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1197928681' post='3754267] *rister på hodet* Du er en original! ;o) Har du renska sluket på badet, forresten? Hørte ikke mer om den saken... ;D Han kom jo med mange unnskydninger for ikke å gjøre det.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Når du klarer å si at du kjører forbi Gol eller Geilo på vei fra Trondheim, og så havner i Hamar - da er du ganske langt på viddene!!!! Det var jo nesten hakket verre enn en kamerat av oss som bodde på Lillestrøm og skulle kjøre til Hardanger - og lurte på om han skulle stikke innom oss i Kristiansand når han kom forbi (han skulle kjøre raskeste veien)......!!!!! Kor stopper toget mellom Trondheim og Hamar da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Kor stopper toget mellom Trondheim og Hamar da? Aner ikke, har aldri tatt det toget - men Geilo er et stopp på Bergensbanen! Altså mellom Oslo og Bergen :-) 0 Siter
Gjest Tatjana Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Kor stopper toget mellom Trondheim og Hamar da? Oppdal, Lillehammer er vel de største stoppestedene nedover Gudbrandsdalen. Ellers går det en bane til, over Røros og gjennom Østerdalen. Stopper bl.a. på Elverum. du får øve deg litt på å lese kart ;-). 0 Siter
laban Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Eg kom med tog fra Trondheim en gang, og skulle gått av på Gol eller Geilo eller noe i den duren, men våkna ikkje før på Hamar. Måtte ringe hjem å si eg ikkje rakk jobben på mandagen, og måtte overnatte på Hotel på Hamar, utrolig kjedelig sted vil eg si. Ps! Hadde vært på fylla i Trondheim hele helga. Jeg antar du skulle gå av for å skifte tog, eller over til buss. Derfor tipper jeg på Dombås. Eventuelt Otta. 0 Siter
Gjest angrer kanskje på at vi ikke tar fly Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Hamar Stasjon har kaffesalg fra Narvesen kiosk. Plass er det nok av Kjøpesenteret på andre siden av gaten er ganske sparsom. En liten klesbutikk, matbutikk,frisør, ortopediske sko, 7eleven... ikke så mye å se på der. Jeg har bytta tog på Hamar før, men aldri venta en hel time, så da har jeg bare stått på perrongen/vært innom kiosken. Og da har det alltid vært stappfullt på Narvesen, og man orker ikke stå og henge i en time heller. Men kanskje det er noen stoler og bord der? Litt kaldt å sitte på benkene ute. Har også hatt lengre opphold på Hamar, og vært på restaurant, Domkirkeodden, Togmuseet mm, men da har jeg jo både hatt bedre tid og ikke drasset på bagasje og alle julegavene;) 0 Siter
Gjest angrer kanskje på at vi ikke tar fly Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Det er rimelig god plass i ventehallen der. Det var en kafe i samme bygning, men er usiker på om dette eksisterer lenger, jeg tror ikke det. Men tvers over gaten er den kiosk og et kjøpesenter, så hvis dere får satt i fra dere bagasjen så kan dere jo tusle dit, det er bare over gaten. Eller ta med bagasjen hvis det ikke er for mye å drasse med. Har nok litt mye saker ja med alle julegavene. Mest fristende å sette seg på kafé. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.