Gå til innhold

Jeg blir så sur av drømmene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av å ha rare drømmer. I natt drømte jeg at flere av vennene mine holdt på å dø og ingen hadde lyst til å gjøre noe med det. Alle skulle dø ca samtidig. Deretter reiste vi til et sykehus på andre siden av jordkloden, men der var det ingen mennesker og stedet var helt øde.

Jeg blir så sur! Ahhhh......

Men nå skal jeg ut å kjøpe julegaver.

Skrevet

Jeg også drømmer mye sykt for tiden. I natt drømte jeg at jeg prøvde å skjule et mord.. våkna helt utmatta.

Men jeg vet at jeg drømmer mye mer hvis jeg spiser rett før jeg legger meg, kanskje det gjelder deg også?

Gjest pærebrus875
Skrevet

Jeg også drømmer utrolig mye rart, utrolig mye mareritt også. Vet du, etter jeg slutta å spise så mye hvete (som magen da har hatt problemer med lenge men jeg har ikke funnet med hva før i sommer) så drømte jeg ikke så mye fælt mer.

Pga når magen ikke gjør vondt, sover jeg tyngre, og det er i de lette sovefasene vi har mareritt leste jeg et sted. Så når jeg da får sovet ordentlig, så drømmer jeg ikke så mye stygt.

Mulig du sover lett av en grunn og dermed drømmer lettere? Isåfall er det jo verdt å finne ut hva som holder deg våken, slike drømmer hater jeg. Det jeg må gjøre for å få vonde følelsen utav kroppen er faktisk å sove videre.. da våkner jeg på ny senere og føler jeg i mye bedre humør :-).

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg har ogsaa drommer som er helt vanvidd!

Jeg drommer om verdenskriger, demoner, krangling med folk jeg ikke vet hvem er...

Saa har jeg ogsaa en del seksuelle drommer som er merkelige...*flau* Feks. at mannen min hadde en orgie med flere av vennene vaare. Er det mulig??? Hehe....Jeg vaakna helt i orska, og mannen min kom aa gav meg et kyss og holdt rundt meg. Jeg sa til han hva jeg hadde dromt, og han saa bare rart paa meg... Kysset meg og sa det var bare en drom...:-)

*Ja heldigvis!!*

Skrevet

Jeg også drømmer utrolig mye rart, utrolig mye mareritt også. Vet du, etter jeg slutta å spise så mye hvete (som magen da har hatt problemer med lenge men jeg har ikke funnet med hva før i sommer) så drømte jeg ikke så mye fælt mer.

Pga når magen ikke gjør vondt, sover jeg tyngre, og det er i de lette sovefasene vi har mareritt leste jeg et sted. Så når jeg da får sovet ordentlig, så drømmer jeg ikke så mye stygt.

Mulig du sover lett av en grunn og dermed drømmer lettere? Isåfall er det jo verdt å finne ut hva som holder deg våken, slike drømmer hater jeg. Det jeg må gjøre for å få vonde følelsen utav kroppen er faktisk å sove videre.. da våkner jeg på ny senere og føler jeg i mye bedre humør :-).

Jeg er ferdig med ca alle julegavene og er i bedre humør:-)

Skrevet

Jeg drommer om verdenskriger, demoner, krangling med folk jeg ikke vet hvem er...

Saa har jeg ogsaa en del seksuelle drommer som er merkelige...*flau* Feks. at mannen min hadde en orgie med flere av vennene vaare. Er det mulig??? Hehe....Jeg vaakna helt i orska, og mannen min kom aa gav meg et kyss og holdt rundt meg. Jeg sa til han hva jeg hadde dromt, og han saa bare rart paa meg... Kysset meg og sa det var bare en drom...:-)

*Ja heldigvis!!*

Her snakker vi konfliktfylte drømmer. Samme som meg;-)

Jaja. Neida så..... ferdig med julegavene! (alle som kan kjøpes)

Skrevet

Jeg også drømmer mye sykt for tiden. I natt drømte jeg at jeg prøvde å skjule et mord.. våkna helt utmatta.

Men jeg vet at jeg drømmer mye mer hvis jeg spiser rett før jeg legger meg, kanskje det gjelder deg også?

*holder seg for øynene*

;-)

Skrevet

*Ja heldigvis!!*

Gratulerer med dagen, forresten:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...