Gå til innhold

Hva var grunnen til at folk bytta forum?


Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • pekkaline

    6

  • trollemor;o)

    3

  • tonie

    2

  • tzatziki1365380058

    2

Mest aktive i denne tråden

Det ble et ganske stort rabalder når DOL ble lagt om, med ny layout, noen dro i protest.

Noen dro vel også fordi forumet bar preg av et veldig, veldig slitsomt troll som spammet ned forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg savner er flere menn her, det er omtrent bare mrxx av de "gamle" som såvidt stikker nasetippen innom av og til.

Eg savner Andor & Grip spesielt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble et ganske stort rabalder når DOL ble lagt om, med ny layout, noen dro i protest.

Noen dro vel også fordi forumet bar preg av et veldig, veldig slitsomt troll som spammet ned forumet.

og når de først hadde vent seg til et annet forum, hjalp det ikke at dol endret lay out etter bare ca en måneds tid - da var de allerede såpass innkjørt på det nye forumet tydeligvis at ny lay out ikke lokket dem tilbake;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og når de først hadde vent seg til et annet forum, hjalp det ikke at dol endret lay out etter bare ca en måneds tid - da var de allerede såpass innkjørt på det nye forumet tydeligvis at ny lay out ikke lokket dem tilbake;-)

Tenk at det går an å avvennes fra DOL... *gisp*

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga omlegging av oppsett her. Det var feil oppstilling og feil farger osv. Noen lagde et nytt forum og noen ramla av her pga veeeldig liten aktivitet. Det stod mye på meg og morsan å holde forumet aktivt hehe, og for noen tråder det ble du ;)

Veldig mange er tilbake med nye nick. Prøv å legge inn savnet melding på meldinger til de to mennene du savner, så skal du ser det kanskje kommer svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg savner er flere menn her, det er omtrent bare mrxx av de "gamle" som såvidt stikker nasetippen innom av og til.

Eg savner Andor & Grip spesielt.

Trokke andor og grip er på den nye plassen heller da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trokke andor og grip er på den nye plassen heller da...

Mulig det, borte herifra er de ihvertfall.

Sjøl om Andor så vidt var innom i 2 sekund for et par mnd. siden.

Eg hørte/las noe om at han hadde gifta seg?

Hørte/las også noe om at han og Rosanna hadde funnet summetonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pga omlegging av oppsett her. Det var feil oppstilling og feil farger osv. Noen lagde et nytt forum og noen ramla av her pga veeeldig liten aktivitet. Det stod mye på meg og morsan å holde forumet aktivt hehe, og for noen tråder det ble du ;)

Veldig mange er tilbake med nye nick. Prøv å legge inn savnet melding på meldinger til de to mennene du savner, så skal du ser det kanskje kommer svar.

Flott at dere holdt det gående her da! Den andre forumsmodellen synes jeg er masete. Den passer best til forum der det ikke kommer mer enn en håndfull innlegg pr dag. Og slik er det jo ikke akkurat her ..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere holdt det gående her da! Den andre forumsmodellen synes jeg er masete. Den passer best til forum der det ikke kommer mer enn en håndfull innlegg pr dag. Og slik er det jo ikke akkurat her ..hehe..

Nå er det en fryd å åpne forumet :) Artig med aktivitet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Caloni Makaroni

Ok, takk.

"Kjenner" eg deg og du meg fra før?

Jeg har vært Caloni på DOL siden jeg begynte her i..hm...2002? Nicket ditt er ukjent for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært Caloni på DOL siden jeg begynte her i..hm...2002? Nicket ditt er ukjent for meg.

Ok! Det var ei eg kallte "xxxxx Makaroni" en gang, derav mistanken min.

Eg har vært mye borte (var her for første gang i -98) nicket da var GeirB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det, borte herifra er de ihvertfall.

Sjøl om Andor så vidt var innom i 2 sekund for et par mnd. siden.

Eg hørte/las noe om at han hadde gifta seg?

Hørte/las også noe om at han og Rosanna hadde funnet summetonen?

Ryktene vil ha det til at de la på ganske fort;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryktene vil ha det til at de la på ganske fort;)

Vil ryktene ha det til at de gifta seg og, eller la de på før det blei aktuellt?

Eg som trodde det måtte være århundrets match! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...