ringerikskringla Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 min mann har en butikk med 3 ansatte.Som regel gir vi penger eller gavekort fra butikken men i år har vi lyst til og finne på noe annet...Har dere kloke hoder noen tips..Vi har en gullsmed forettning så dere ikke foreslår noe slike gaver. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har en barnehage - og i år har jeg kjøpt superundertøy til alle. I fjor kjøpte vi presskanner og fersk kaffe, året før var det relativt kjedelig og vanlig konfekt & vin. 0 Siter
mrxx Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Stor eske med forskjellige matvarer er jo noe alle trenger til jul. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har en barnehage - og i år har jeg kjøpt superundertøy til alle. I fjor kjøpte vi presskanner og fersk kaffe, året før var det relativt kjedelig og vanlig konfekt & vin. ''året før var det relativt kjedelig og vanlig konfekt & vin.'' Er vel ikke _så_ kjedelig, vel? Ville hoppet i taket over konfekt og vin, jeg som er vant til å få krus med kommunevåpen på. ;-) 0 Siter
AAA Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Ja matkurv har vi fått fra arbeidsgiver flere år. Det er kjekt det, men jeg hadde blitt minst like glad for konfekt og vin. ;-) Superundertøy var også en flott ide syns jeg, eller et fenalår kanskje. Selv om man selvsagt ikke kan gå rundt og være utakknemlig for gaver, så har jeg nok så det holder med haug på av bager og ryggsekker med firmalogo på, så det ønsker jeg meg ikke... ;-) 0 Siter
Speak Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vi får en eske med div. matvarer for 1000,- + 1 kg. konfekt. Fantastisk synes jeg:-) Fikk en eske med litt ost fra Synnøve Finden av en leverandør. Synes det var supert også:-) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 I fjor fikk vi et flott ullpledd med firmalogoen sydd på - i stilige farger (grått og hvitt). Veldig fint, og blir brukt daglig (akkurat nå ligger mannen i huset på sofaen med det pleddet over seg). Andre år har vi fått ullundertøy, tursag, fotturistkart over heiene her på Sørlandet, bøker osv. Mannen min har fått kartong med ulike oster fra Tine, ulike sorter kjøt fra Gilde - og i år fikk han gavekort på kjøpesenteret her :-) 0 Siter
fresja Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vi har fått mye forskjellig opp gjnnom årene: matvarer (bør ikke deles ut siste arbeidsdag før jul; da kan noen alt være reist og maten begynner å lukte), sekk, bag, ullteppe, glass, nisseservice, blomstervase av lokal kunstner. Jeg jobber på stedets eneste store arbeidsplass, så alle familiene har f.eks. like kopper... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Gi de hver sin billett til åpningen av den nye Operaen! Eg har ikkje fått noe siden eg slutta i privateid virksomhet, de siste 5 åra har eg jobba som kommunalt og fylkeskommunalt ansatt. 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg ville satt pris på en kurv med mat og godteri:o) Kanskje en flaske vin også? 0 Siter
Gjest rullekanin Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 ''året før var det relativt kjedelig og vanlig konfekt & vin.'' Er vel ikke _så_ kjedelig, vel? Ville hoppet i taket over konfekt og vin, jeg som er vant til å få krus med kommunevåpen på. ;-) LOL, du har vel alle utstilt på hedersplass? 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 ''året før var det relativt kjedelig og vanlig konfekt & vin.'' Er vel ikke _så_ kjedelig, vel? Ville hoppet i taket over konfekt og vin, jeg som er vant til å få krus med kommunevåpen på. ;-) Heh, ja - sånn sett har du rett Men det er ikke et kjempespennende gavetips, det var det jeg mente 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Jeg har en barnehage - og i år har jeg kjøpt superundertøy til alle. I fjor kjøpte vi presskanner og fersk kaffe, året før var det relativt kjedelig og vanlig konfekt & vin. Vin er IKKE kjedelig gave! *streng* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vin er IKKE kjedelig gave! *streng* Vi prøvde en "ny" vin her i forrige uke. Inca, fra Argentina. Vanvittig god, og ganske så rimelig :-) Anbefales! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vi prøvde en "ny" vin her i forrige uke. Inca, fra Argentina. Vanvittig god, og ganske så rimelig :-) Anbefales! Hmmm... *skeptisk til billige argentinere* (men altså, ikke fullt så skeptisk som til billige chilenere!) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vin er IKKE kjedelig gave! *streng* Heh, det er ikke noe spennende gavetips Og for meg som ikke drikker vin - så er det ikke SÅ moro gave å få 0 Siter
Gjest prust Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Hmmm... *skeptisk til billige argentinere* (men altså, ikke fullt så skeptisk som til billige chilenere!) Hvis du liker litt kraftige viner, MÅ du bare prøve den! Vi kjøpte en treliters kartong, og likte den kjempegodt. Kjøpte en flaske til min søster og mannen siden de hadde alle våre barn på overnatting når vi hadde fest - og de likte den også kjempegodt :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Vin er IKKE kjedelig gave! *streng* Helt enig ) Vin er alltid interessant! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 LOL, du har vel alle utstilt på hedersplass? Rart med det, men de har visst ramlet ned og blitt knust opp gjennom årene. :-) 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Kurv med ost og kjeks. Bok fra stedet dere bor. Sengetøysett. Kurv med badeartikler (som såper). En gløgg og en flaske rødvin. 6 tekopper og god te. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.