Gå til innhold

Plutselig stopp midt i menstruasjon

Anbefalte innlegg

Gjest K-38 år .

Hei! Jeg har hatt to keisersnitt (siste for to år siden), og etter dette hatt vesentlig kraftigere menstruasjonsblødninger de første to-tre dagene enn hva jeg har hatt tidligere (regelmessig syklus etter andre fødsel). Etter de første to-tre dagene vesentlig mindre blødning, men det varer normalt en ca 5 dager og så går det gjerne en del dager etterpå med brunlig utflod. En del levret blod forekommer ofte i starten av hver menstruasjon. Fikk menstruasjon igjen fredag ettermiddag. Kraftig blødning med en del levrede klumper som vanlig halvannet til to døgn, men så stoppet det helt opp søndag formiddag, dvs kun knappe to dagers blødning. Ingen blødning overhodet siden det - heller ingen utflod. Lurer på om det kan ha dannet seg en "propp" med levret blod i livmorhalsen som evt kan hindre blødningen? Bør jeg ta kontakt med lege, eller er dette uansett helt ufarlig? Begynner å føle meg litt oppblåst, men har ingen smerter. Hvis jeg ikke får smerter i løpet av de neste tre-fire dagene, kan jeg da se bort fra hendelsen uten å kontakte lege? (skal snart reise på ferie en ukes tid) Kan nevne at jeg har en del arrvev i livmor, spesielt etter første keisersnitt hvor jeg fikk rift med alvorlig blødning og måtte reoprereres samme dag. Jeg bruker ikke prevensjon - min mann har sterilisert seg. Jeg er blitt frarådet å få flere barn pga blødningskomplikasjoner ved begge fødslene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294216-plutselig-stopp-midt-i-menstruasjon/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...