Gå til innhold

Nevn 5 negative sider ved deg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Indre & ytre.

1. (Ytre) For liten av vekst. (1,73m)

2. (Ytre) Dobbelthake (av og til)

3. (Ytre) Potetnase

4. (Indre) Sta som et esel

5. (Indre) Fordomsfull

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

6

• pekkaline

5

• adelie

5

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest rullekanin
Skrevet

Jeg har ca 15 kg for mye

Håret er ikke fint, men jeg åper det hjelper å gå til frisør..

Jeg har fotball-legger og får derfor ikke på meg noen høye støvletter.

Jeg er hissig

Jeg er litt rotete av meg

Jeg er veldig sur uka før mens

kan ramse opp maaaange flere;o)

Skrevet

- jeg kan si ting til andre uten at de har etterlyst mine meninger

- jeg liker ikke at folk søler når de spiser

- jeg kan komme til å si noe som sårer andre uten å ville det

- jeg kan være usikker overfor mennesker som er annerledes

- jeg kan ikke komme på mer enn fire dårlige sider. Men jeg kunne vært flinkere til en del ting, helt sikkert.

Gjest med vennlig hilsen meg
Skrevet

Ja, har merket at du er fordomsfull

Gjest Angela26
Skrevet

Hmmmmmmmmmm..................

Mmmm....Tjaaa...

Kan ikke komme paa noe jeg...hmmm....

Skrevet

1. Jeg ser ekkel ut

2. Jeg er lat

3. Jeg klager mye

4. Jeg eier ikke empati

5. Jeg er en byrde for andre

Gjest Angela26
Skrevet

Du kan faa 10 cm av meg! For jeg er 1.82m. Men synes egentlig du skal vaere fornoyd med deg selv! Alle burde vaere det!

Skrevet

1. Ytre: Umulig hår som MÅ ha stylingsprodukt for å se ok ut, tendenser til kviser på haka ca en gang pr mnd, biter negler.

2. Indre: Litt for lite avslappa til rot..., For lite flink til å si nei...

Skrevet

Du kan faa 10 cm av meg! For jeg er 1.82m. Men synes egentlig du skal vaere fornoyd med deg selv! Alle burde vaere det!

Joda, hvis eg skal være politisk korrekt så burde eg jo si det, men detta er ikkje noe som hemmer meg i nevneverdig grad.

1,82m høres fint ut, eg har alltid vært svak for høye kvinner ! :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Joda, hvis eg skal være politisk korrekt så burde eg jo si det, men detta er ikkje noe som hemmer meg i nevneverdig grad.

1,82m høres fint ut, eg har alltid vært svak for høye kvinner ! :-)

:-)

Maa bare passe paa aa rette seg opp i ryggen, saa er det fint aa vaere lang ja!

Skrevet

Har en dårlig side som jeg ikke forstår helt. Den går ut på at hvis jeg har forberedet meg på at noe skal skje og det i siste liten ikke blir sånn, kan jeg bli ganske frustrert, som f.eks at jeg har planlagt å dra til en butikk og _etterpå drikke kaffe, også foreslår noen plutselig å drikke kaffe _før_ vi skal i butikken. Det går ikke.

punky brewster
Skrevet

1. Ytre: Umulig hår som MÅ ha stylingsprodukt for å se ok ut, tendenser til kviser på haka ca en gang pr mnd, biter negler.

2. Indre: Litt for lite avslappa til rot..., For lite flink til å si nei...

vet du at jeg synes at det er en positiv ting at du er avslappet til rot. Selv må jeg ha alt blåst til enhver tid og om jeg venter gjester kaver jeg voldsomt. Trur jeg sliter meg litt ut på det og alltid skal ha det perfekt.

Skrevet

Unnskyld mitt avbrudd i tråden her, men har du nettopp fylt år? Mente tydelig å huske at du het angela 25??

Skrevet

Oi, dette kan jeg, men huff så kjipt :)

Er treg på å ta avgjørelser (vet bare hva jeg absolutt IKKE vil)

Lat på morraen (prøve å huske at "ting tar tid, ta ting tidlig" fremover)

glemsk (for tiden)

Tunge øyelokk (kanskje operere?)

tre kilo for mye (Jada, kur på nyåret)

Så sånn va d.

Gjest Angela26
Skrevet

Unnskyld mitt avbrudd i tråden her, men har du nettopp fylt år? Mente tydelig å huske at du het angela 25??

Ja, i gaar fylte jeg 26:-)

Gjest da uten nick
Skrevet

Jeg stresser for mye av alt og ingenting.

Da blir jeg negativ og sur.

Jeg klager nok litt for mye.

Jeg har kanskje 5 (?) kilo for mye og en mage som har fått noen til å tro jeg er gravid. :-(

Jeg er ikke glad i meg selv.

Skrevet

Har en dårlig side som jeg ikke forstår helt. Den går ut på at hvis jeg har forberedet meg på at noe skal skje og det i siste liten ikke blir sånn, kan jeg bli ganske frustrert, som f.eks at jeg har planlagt å dra til en butikk og _etterpå drikke kaffe, også foreslår noen plutselig å drikke kaffe _før_ vi skal i butikken. Det går ikke.

For å si det sånn, dette burde ikke være noe problem i det hele tatt. Men du sliter kanskje med noe?

Gjest da uten nick
Skrevet

Jeg stresser om det er mange avtaler en dag, og om noe endres kan jeg bli litt frustrert. Jeg liker å vite hvordan dagen blir.

Skrevet

For å si det sånn, dette burde ikke være noe problem i det hele tatt. Men du sliter kanskje med noe?

Jeg sliter ikke med noe som skulle tilsi at dette er et problem:-) Kanskje bor det en liten autist i meg? Jeg er ikke god til å samarbeide heller.

Hjelp, mrxx, hvordan skal det gå med meg i et parforhold??

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...