Gå til innhold

Nevn 5 negative sider ved deg selv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter ikke med noe som skulle tilsi at dette er et problem:-) Kanskje bor det en liten autist i meg? Jeg er ikke god til å samarbeide heller.

Hjelp, mrxx, hvordan skal det gå med meg i et parforhold??

Hehe, ja si det, ikke vet jeg, men det meste ordner seg hvis du finner den rette partneren:-)

Men det må være slitsomt å ha det sånn, dette er jo ikke noe problem egentlig i det hele tatt. Er det ikke mulig å være helt avslappet i forhold til slike endringer?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

6

• pekkaline

5

• adelie

5

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, ja si det, ikke vet jeg, men det meste ordner seg hvis du finner den rette partneren:-)

Men det må være slitsomt å ha det sånn, dette er jo ikke noe problem egentlig i det hele tatt. Er det ikke mulig å være helt avslappet i forhold til slike endringer?

Jeg prøver å si til meg selv at det ikke er noe å bli frustrert over, men jeg trenger litt tid, da, på å omstille meg.

Du har nok rett i at det har noe med å være avslappet å gjøre. Jeg er ikke så god til akkurat det.

Skrevet

Jeg prøver å si til meg selv at det ikke er noe å bli frustrert over, men jeg trenger litt tid, da, på å omstille meg.

Du har nok rett i at det har noe med å være avslappet å gjøre. Jeg er ikke så god til akkurat det.

Hvis det er en form for sykdom så er det kanskje vanskelig å gjøre noe med det selv, uten medisiner.

Men er det vaner eller uvaner så er det jo et visst håp. Hvis man forsøker å sette ting litt i perspektiv og finne ut hva som er viktig og ikke.

Skrevet

Ja, i gaar fylte jeg 26:-)

Gratulerer med 26-års-dagen :):):):)

Skrevet

Ja, i gaar fylte jeg 26:-)

Gratulerer med dagen på etterskudd da :) Ble det feiring?

Skrevet

''trenger litt tid, da, på å omstille meg''

Sånn hadde jeg det litt, da jeg var ung. Sånn med å plutslig reise bort osv. Ikke så heavy at det var prob. om kaffen ble før eller etter, men jeg skjønner hvordan det føles da.

Og så har jeg vært sammen med folk som _alltid_ tar ting etterhvert, uten å kunne forholde seg til planer. Det likte jeg ikke. Slik er vi forskjellig, gett!

Men kanskej hvis du innstiller deg på at det kan bli "slik" - men at det også kan hende at det blir "sånn" ?? Så har du innstilt deg på flere muligheter. Og er forberedt?

Skrevet

Oi, dette kan jeg, men huff så kjipt :)

Er treg på å ta avgjørelser (vet bare hva jeg absolutt IKKE vil)

Lat på morraen (prøve å huske at "ting tar tid, ta ting tidlig" fremover)

glemsk (for tiden)

Tunge øyelokk (kanskje operere?)

tre kilo for mye (Jada, kur på nyåret)

Så sånn va d.

Huff, nå minte du meg på ting jeg hadde glemt, jeg er også

''.. treg på å ta avgjørelser''

og

''prøve å huske at "ting tar tid, ta ting tidlig"''

Får det alltid travelt når jeg skal avsted, men på en måte liker jeg den travelheten også, og å lure seg til å holde på med noe annet, når jeg egentlig skulle gjort meg klar til å komme avgårde...hehe..

Skrevet

Jeg stresser for mye av alt og ingenting.

Da blir jeg negativ og sur.

Jeg klager nok litt for mye.

Jeg har kanskje 5 (?) kilo for mye og en mage som har fått noen til å tro jeg er gravid. :-(

Jeg er ikke glad i meg selv.

Det er ikke lett å lære å være glad i seg selv. Begynn å samle på komplimenter....?

Skrevet

Hvis det er en form for sykdom så er det kanskje vanskelig å gjøre noe med det selv, uten medisiner.

Men er det vaner eller uvaner så er det jo et visst håp. Hvis man forsøker å sette ting litt i perspektiv og finne ut hva som er viktig og ikke.

''Hvis det er en form for sykdom så er det kanskje vanskelig å gjøre noe med det selv, uten medisiner.''

Nå høres du ut som lege.

Neida, jeg tror jeg skal klare meg uten medisiner når det gjelder denne mindre gode siden. ;-)

''Men er det vaner eller uvaner så er det jo et visst håp. Hvis man forsøker å sette ting litt i perspektiv og finne ut hva som er viktig og ikke.''

Jeg lurer på om det kommer av at jeg litt dårlig til å være spontant, og gjerne vil planlegge hva som skal skje, slik at jeg kan innstille og forberede meg på det. Og hvis ting plutselig endres bli det "feil" i hvordan jeg har tenkt at det skal bli, og da blir jeg frustrert. Det blir FEIL!!! og det går ikke.... ;-)

En annen ting er når jeg går på kafe og skal kjøpe en god latte, også har de bare vanlig "trykk på en knapp" kaffe. Det blir også helt feil! Hehe. Jeg må visst jobbe med saken.

Skrevet

''trenger litt tid, da, på å omstille meg''

Sånn hadde jeg det litt, da jeg var ung. Sånn med å plutslig reise bort osv. Ikke så heavy at det var prob. om kaffen ble før eller etter, men jeg skjønner hvordan det føles da.

Og så har jeg vært sammen med folk som _alltid_ tar ting etterhvert, uten å kunne forholde seg til planer. Det likte jeg ikke. Slik er vi forskjellig, gett!

Men kanskej hvis du innstiller deg på at det kan bli "slik" - men at det også kan hende at det blir "sånn" ?? Så har du innstilt deg på flere muligheter. Og er forberedt?

Du skjønner meg, det var godt å høre:-) Jeg blir sånn litt småfrustrert av slike ting.

F.eks i dag, da jeg skulle i en butikk, så har kallenderene alltid stått på en bestemt plass,,, men nå hadde de flyttet dem til en annen krok av butikken. Det frustrerer meg også! ;-) Det blir liksom feil.

Jeg må visst prøve å slappe mer av på slike ting:-) (men jeg har blitt litt bedre med årene, for før hadde jeg en venninne som var veldig uforutsigbar, og ble etter hvert mer vant til det. Men nå har jeg sikkert gått i gamle vaner en stund).

Gjest Angela26
Skrevet

Gratulerer med dagen på etterskudd da :) Ble det feiring?

Tusen takk:-)

Jeg feira sammen med ei venninne som ogsaa har bursdag i desember, for en og en halv uke siden.Da var det storkalas med "hele gjengen" samlet. Kjempekoselig:-) Og lordan feira jeg sammen med familien:-)

Skrevet

Har en dårlig side som jeg ikke forstår helt. Den går ut på at hvis jeg har forberedet meg på at noe skal skje og det i siste liten ikke blir sånn, kan jeg bli ganske frustrert, som f.eks at jeg har planlagt å dra til en butikk og _etterpå drikke kaffe, også foreslår noen plutselig å drikke kaffe _før_ vi skal i butikken. Det går ikke.

Det er helt normalt!

Skrevet

Oi, dette kan jeg, men huff så kjipt :)

Er treg på å ta avgjørelser (vet bare hva jeg absolutt IKKE vil)

Lat på morraen (prøve å huske at "ting tar tid, ta ting tidlig" fremover)

glemsk (for tiden)

Tunge øyelokk (kanskje operere?)

tre kilo for mye (Jada, kur på nyåret)

Så sånn va d.

''tre kilo for mye (Jada, kur på nyåret)''

Tre kilo?

Er du sikker på du ikkje mente tre gram for mye ?

Kvinnfolk...:-)

Skrevet

Jeg stresser for mye av alt og ingenting.

Da blir jeg negativ og sur.

Jeg klager nok litt for mye.

Jeg har kanskje 5 (?) kilo for mye og en mage som har fått noen til å tro jeg er gravid. :-(

Jeg er ikke glad i meg selv.

''Jeg er ikke glad i meg selv.''

Uff...Den var lei, håper du jobber med saken, og ønsker deg lykke til!

Mvh

Skrevet

Det er helt normalt!

Jepp, det er nok de andre som ikke er normale!

Skrevet

vet du at jeg synes at det er en positiv ting at du er avslappet til rot. Selv må jeg ha alt blåst til enhver tid og om jeg venter gjester kaver jeg voldsomt. Trur jeg sliter meg litt ut på det og alltid skal ha det perfekt.

Du misforsto meg. Jeg er nok akkurat som deg ;) Skulle ønske jeg kunne gi blanke f... i litt rot!!

Skrevet

Jeg har ingen dårlige sider. Jeg er perfekt, og det har jeg da hele tiden trodd at du var også!

Skrevet

Ja, har merket at du er fordomsfull

Oi, for en tøffing som ikke tør å signere da! Din lille soselort.

Skrevet

''tre kilo for mye (Jada, kur på nyåret)''

Tre kilo?

Er du sikker på du ikkje mente tre gram for mye ?

Kvinnfolk...:-)

Kilo :) Det ligger over magen og rumpa. Jeg kunne tatt av mere enn det, man da blir jeg så hol i ansiktet :) :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...