Gå til innhold

Nevn 5 negative sider ved deg selv!

Anbefalte innlegg

punky brewster
Skrevet

1. Ytre: Umulig hår som MÅ ha stylingsprodukt for å se ok ut, tendenser til kviser på haka ca en gang pr mnd, biter negler.

2. Indre: Litt for lite avslappa til rot..., For lite flink til å si nei...

ja, nå ser jeg det at jeg hoppet over ordet lite:)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

6

• pekkaline

5

• adelie

5

• mrxx

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ja, nå ser jeg det at jeg hoppet over ordet lite:)

Da er vi enige:)

Skrevet

Jeg har ingen dårlige sider. Jeg er perfekt, og det har jeg da hele tiden trodd at du var også!

''Jeg har ingen dårlige sider. Jeg er perfekt, og det har jeg da hele tiden trodd at du var også!''

Eg er nesten perfekt!

De ytre skavanker ordnes ved hjelp av platåsko, eventuellt gardintrapp (høyden), plastikk, aralditt og sparkel (potetnasa & dobbelthaka).

De indre mangler bare snur eg og bruker de på en positiv måte.

Først da er eg helt perfket, som du skjønner så snakker vi her om bagateller!

At du _allerede_ er helt perfekt det likte eg dårlig, eg skal nok klare å finne noen feil ved deg også, sjøl om det mest sannsynlig blir en tøff oppgave...

Skrevet

Kilo :) Det ligger over magen og rumpa. Jeg kunne tatt av mere enn det, man da blir jeg så hol i ansiktet :) :)

Merkelig at du blir hol i ansiktet av å slanke deg over magen og rumpa...:)

Skrevet

Jeg likte bedre den andre tråden, der der vi skulle si fiiiine ting om oss selv.

Men ok. Jeg har et hår som blir helt _sinnsykt_ flokete hvis jeg ikke bruker an halv flaske balsam ved hver hårvask. I dag har skjerfet mitt gitt meg en nisseknute av de sjeldne i nakken. *stønner*

Og så er jeg rastløs, rotete, lite tålmodig med mennesker som maser eller på annen måte irriterer meg og en av landets sureste om morran. Sjarmerende...*S*

AneM1365380603
Skrevet

Det blir sånn med alderen. Jeg må også passe meg slik at jeg ikke blir for innhula i fjeset :-/

Skrevet

Jeg likte bedre den andre tråden, der der vi skulle si fiiiine ting om oss selv.

Men ok. Jeg har et hår som blir helt _sinnsykt_ flokete hvis jeg ikke bruker an halv flaske balsam ved hver hårvask. I dag har skjerfet mitt gitt meg en nisseknute av de sjeldne i nakken. *stønner*

Og så er jeg rastløs, rotete, lite tålmodig med mennesker som maser eller på annen måte irriterer meg og en av landets sureste om morran. Sjarmerende...*S*

Veldig sjarmerende ja, spesielt det siste punktet gjerne i kombinasjon med det nest siste punktet. :)

Skrevet

Veldig sjarmerende ja, spesielt det siste punktet gjerne i kombinasjon med det nest siste punktet. :)

Mmm. *nikker* Derfor er jeg så lur at jeg står opp i god tid før de som kan finne på å mase får anledning til å gjøre det. Et par kopper kaffe og litt lugn og ro så er jeg ufarlig igjen;-)

Skrevet

Ja hadde man (med vilje, man ) kunne tatt av seg der man ville så hadde det vært fint :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...