Gå til innhold

Folk som snufser og snufser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når folk snufser eller til stadighet rører ved nesa si når man snakker med dem, er det et tegn på at man har dårlig ånde eller har hatt på seg for mye parfyme?

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875
Skrevet

På våren renner det lettere av både øyne og nese hos meg om det er mye sterk lukt, som røyk eller parfyme. Men da er jeg vel litt "overfølsom" også.

Svette har jeg aldri reagert slikt på. Det er kun skarpe lukter, ikke vonde.

Skrevet

Nei, det er et tegn på at man er litt snørrete og småforkjøla, men det kan jo kanskje også hende det er allergi for parfyme...

Skrevet

Er det ikke mere vanlig å nyse dersom man plages av parfymen? Snufser de bare foran deg? Mye forkjølelser ute "å går" for tiden.

Skrevet

Det komme igrunnen an på parfymen man bruker.. med tanke på allergikere noen parfymer nyser jeg av bare de kommer noe meter forran meg, andre sorter begynner jeg å klø i øyne og nese og det "stikker" i halsen... da begynner det som oftest å renne av nese og øyne... alt ettersom hvor lenge man utsettes for parfymen man er allergisk mot...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...