Gjest lacreme Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Når folk snufser eller til stadighet rører ved nesa si når man snakker med dem, er det et tegn på at man har dårlig ånde eller har hatt på seg for mye parfyme? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 På våren renner det lettere av både øyne og nese hos meg om det er mye sterk lukt, som røyk eller parfyme. Men da er jeg vel litt "overfølsom" også. Svette har jeg aldri reagert slikt på. Det er kun skarpe lukter, ikke vonde. 0 Siter
Åsemor Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Nei, det er et tegn på at man er litt snørrete og småforkjøla, men det kan jo kanskje også hende det er allergi for parfyme... 0 Siter
pekkaline Skrevet 17. desember 2007 Skrevet 17. desember 2007 Er det ikke mere vanlig å nyse dersom man plages av parfymen? Snufser de bare foran deg? Mye forkjølelser ute "å går" for tiden. 0 Siter
Mistera Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Det komme igrunnen an på parfymen man bruker.. med tanke på allergikere noen parfymer nyser jeg av bare de kommer noe meter forran meg, andre sorter begynner jeg å klø i øyne og nese og det "stikker" i halsen... da begynner det som oftest å renne av nese og øyne... alt ettersom hvor lenge man utsettes for parfymen man er allergisk mot... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.