Gå til innhold

Har du en gøy hobby?

Anbefalte innlegg

Gjest trenger inspirasjon
Skrevet

Nå har jeg lyst til å begynne med en ny hobby, en ny interesse.

Kunne godt tenke meg ideer og inspirasjon, fra andre som driver med noe å anbefale. Fortell!

Fortsetter under...

Skrevet

Spille musikk f.eks. piano, gitar el. Komponere musikk. Skrive historier. Trene, ut å gå, springe, gå på ski, fjellturer, fisking, treningsstudio. Strikke, skrive på DOL ;-). Det er stort sett hva jeg gjør bare jeg er frisk nok.

Ellers kan du jo begynne med ballidrett, fotball el. Sikkert hundre ting man kan finne på bare man er oppfinnsom og har interesse nok :-)

Gjest pærebrus875
Skrevet

Jeg driver med data da, lager forum, henger på andre forum, diskusjonsforumer er vel etterhvert blitt en hobby.

Hører på musikk og oppdager stadig nye artister (spiller dessverre ikke noe selv).

Origami synes jeg er gøy :-).

Skrevet

Begynn å fotografere, da tenker eg ikkje på å knipse i hytt & pine, men jobb med motiver, komposisjon osv.

Nå trenger det jo ikkje koste så mye lenger, om du har digitalkamera, du bare sletter det som ikkje holder.

Dessuten kan du drive med det over alt, hele året og uten å være avhengig av andre.

A very fine hobby...

Skrevet

Begynn å fotografere, da tenker eg ikkje på å knipse i hytt & pine, men jobb med motiver, komposisjon osv.

Nå trenger det jo ikkje koste så mye lenger, om du har digitalkamera, du bare sletter det som ikkje holder.

Dessuten kan du drive med det over alt, hele året og uten å være avhengig av andre.

A very fine hobby...

Skrevet

Gå på et kurs davel, det er en fin måte å begynne en hobby på. Finn en kurskatalog, og mesk deg med den som om det skulle være en meny!

Annonse

Skrevet

Ja, jeg spiller i korps. Det tar veeldig mye tid, men jeg greier ikke å slutte. Ellers har jeg fått interesse for foto.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg driver ikke med noen hobbyer fortiden, men holdt paa mye med tegning og maling tidligere. Spesielt tegning:-)

Jeg har sett meg ut en butikk her jeg bor, og skal gaa til innskaffelse av staffeli,ark, blyanter og diverse annet! Inspirasjonen min naar jeg tegner er: Livet :-) Er glad i abstrakt kunst, men ogsaa natur.

Skrevet

Jeg klatrer innimellom, inne om høst og vinter, ute om vår og sommer.

Strikker i perioder, men blir aldri ferdig med et prosjekt.

Trener litt, leser bøker og spiller i et storband.

Skrevet

Tekstilforming.

Jeg har lyst til å begynne og lese flere bøker igjen, som jeg hadde stor glede for et tiår siden.

Hva liker du å holde på med?

Skrevet

Jeg synger i kor og leser bøker + "studerer" historie og religion.

Annonse

Skrevet

Akvarell maling om du liker å tegne eller utfolde deg den veien. Jeg ser at verden forsvinner mens jeg holder på, vips så var tre timer borte.

Skrevet

Jeg driver mye med frivillig arbeid. Det gir utrolig mye mening.

Og så synger jeg.

Skrevet

Jeg fotograferer...kjempegøy! og så holder jeg på å lære meg en del fotoredigering.

Og så har jeg et prosjekt nå..et dukkehus fra da jeg var lita..et lundby-dukkehus. Skal male vegger, legge nye gulv osv.

Elsker sånt;)

Liker du håndarbeid kan du jo se litt på panduro sine sider å se om der er noe du kunne tenkt deg til å gjøre.

Det finnes jo alt mulig!

Bor du på en større plass en meg, så er der sikkert masse tilbud. Jeg kunne tenkt meg å lære å danse.. det må være kjempegøy, og samtidig trener du jo;)

Skrevet

Mitt problem har vært å velge hvilke hobbyer jeg skal holde på..

De jeg driver mest med nå om dagen (og som jeg absolutt kan anbefale!):

- kajakkpadling (fisker og trekker teiner fra den også)

- leke med valpen vår

- være støttekontakt

- spille spill med venner

- spille på forskjellige instrumenter

- volleyball (på laveste mulige organiserte nivå)

- jobben (jeg klarer desverre ikke legge den helt fra meg når jeg kommer hjem..)

Mange av mine hobbyer er kortvarige fordi det å lære noe nytt kan være en hobby i seg selv. En stund var jeg veldig opptatt av å lære å sjonglere. I det siste har det gått i enkle trylletriks som jeg har funnet på youtube. Jeg har også kjøpt meg en buktalerdukke som jeg håper å få tid til å lære meg å bruke:-) I vår var vi på på steinslipekurs og prøvde bueskyting hos naboen. Hobbyer skal ikke føles som forpliktelser så sant hensikten kun er å kose seg. Så kast deg på et eller annet - ingen grunn til å vente:-)

Skrevet

Jeg synger i kor. Det er utrolig slitsomt til tider, særlig nå rett før jul, men gir meg masse. Har sunget der siden 1995.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...