Kalevala Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Mitt problem har vært å velge hvilke hobbyer jeg skal holde på.. De jeg driver mest med nå om dagen (og som jeg absolutt kan anbefale!): - kajakkpadling (fisker og trekker teiner fra den også) - leke med valpen vår - være støttekontakt - spille spill med venner - spille på forskjellige instrumenter - volleyball (på laveste mulige organiserte nivå) - jobben (jeg klarer desverre ikke legge den helt fra meg når jeg kommer hjem..) Mange av mine hobbyer er kortvarige fordi det å lære noe nytt kan være en hobby i seg selv. En stund var jeg veldig opptatt av å lære å sjonglere. I det siste har det gått i enkle trylletriks som jeg har funnet på youtube. Jeg har også kjøpt meg en buktalerdukke som jeg håper å få tid til å lære meg å bruke:-) I vår var vi på på steinslipekurs og prøvde bueskyting hos naboen. Hobbyer skal ikke føles som forpliktelser så sant hensikten kun er å kose seg. Så kast deg på et eller annet - ingen grunn til å vente:-) ''Trylletriks på YouTube'' Kult! Det skal jeg jammen søke opp til sønnen min. Takk for tipset :-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg fotograferer...kjempegøy! og så holder jeg på å lære meg en del fotoredigering. Og så har jeg et prosjekt nå..et dukkehus fra da jeg var lita..et lundby-dukkehus. Skal male vegger, legge nye gulv osv. Elsker sånt;) Liker du håndarbeid kan du jo se litt på panduro sine sider å se om der er noe du kunne tenkt deg til å gjøre. Det finnes jo alt mulig! Bor du på en større plass en meg, så er der sikkert masse tilbud. Jeg kunne tenkt meg å lære å danse.. det må være kjempegøy, og samtidig trener du jo;) Åh, kan jeg sende mitt gamle dukkehus til deg? Jeg begynte en gang i tiden, men ble aldri ferdig. Ikke ble det så veldig fint heller... Får ta det oppigjen hvis jeg noen gang skulle få en jente;o) 0 Siter
astridny Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg driver med scrapbooking, fantastisk hobby! Jeg driver også med scrapping og det er kjempe artig. 0 Siter
puttelulle Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Jeg driver med stempling/kortlaging/scrapping. Knallartig! Masse inspirasjon å finne på nettet (og selvsagt masse å få kjøpt....;-) Skikkelig avslapning er det også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.