Gå til innhold

Har du en gøy hobby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt problem har vært å velge hvilke hobbyer jeg skal holde på..

De jeg driver mest med nå om dagen (og som jeg absolutt kan anbefale!):

- kajakkpadling (fisker og trekker teiner fra den også)

- leke med valpen vår

- være støttekontakt

- spille spill med venner

- spille på forskjellige instrumenter

- volleyball (på laveste mulige organiserte nivå)

- jobben (jeg klarer desverre ikke legge den helt fra meg når jeg kommer hjem..)

Mange av mine hobbyer er kortvarige fordi det å lære noe nytt kan være en hobby i seg selv. En stund var jeg veldig opptatt av å lære å sjonglere. I det siste har det gått i enkle trylletriks som jeg har funnet på youtube. Jeg har også kjøpt meg en buktalerdukke som jeg håper å få tid til å lære meg å bruke:-) I vår var vi på på steinslipekurs og prøvde bueskyting hos naboen. Hobbyer skal ikke føles som forpliktelser så sant hensikten kun er å kose seg. Så kast deg på et eller annet - ingen grunn til å vente:-)

''Trylletriks på YouTube''

Kult! Det skal jeg jammen søke opp til sønnen min. Takk for tipset :-)

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg fotograferer...kjempegøy! og så holder jeg på å lære meg en del fotoredigering.

Og så har jeg et prosjekt nå..et dukkehus fra da jeg var lita..et lundby-dukkehus. Skal male vegger, legge nye gulv osv.

Elsker sånt;)

Liker du håndarbeid kan du jo se litt på panduro sine sider å se om der er noe du kunne tenkt deg til å gjøre.

Det finnes jo alt mulig!

Bor du på en større plass en meg, så er der sikkert masse tilbud. Jeg kunne tenkt meg å lære å danse.. det må være kjempegøy, og samtidig trener du jo;)

Åh, kan jeg sende mitt gamle dukkehus til deg? Jeg begynte en gang i tiden, men ble aldri ferdig. Ikke ble det så veldig fint heller...

Får ta det oppigjen hvis jeg noen gang skulle få en jente;o)

Skrevet

Jeg driver med scrapbooking, fantastisk hobby!

Jeg driver også med scrapping og det er kjempe artig.

Skrevet

Jeg driver med stempling/kortlaging/scrapping. Knallartig! Masse inspirasjon å finne på nettet (og selvsagt masse å få kjøpt....;-) Skikkelig avslapning er det også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...