Gå til innhold

Anemi

Gjest ganskeleiforpokker

Anbefalte innlegg

Gjest ganskeleiforpokker

Heisann, kvinne 35 her. Fikk diagnosen anemi for 20 år siden. En familie svaket. Ferritin går kort og godt jevnt nedover. Fått utallige jern tilskudd som ikke har noen effekt. Lagt inn på sykehus to ganger de siste to årene fordi jeg mister bevisstheten. I snitt mister jeg bevisstheten ca en-to ganger per mnd og gjort de siste ti år. Selvsagt ofte svimmel, slapp og trøtt men også begynt det siste året å miste følelsen i hendene og mister ordene men det går over etter en time eller tre. Det er tatt endeløse prøver og alt er helt fint bortsett fra ferritin og lavt blod trykk. De har endelig skjønt at kroppen min ikke tar opp jern så de har gitt opp å sette meg på alskens jern kurer. Men skal jeg liksom bare ha det sånn jeg da, finnes det ingen behandling? Jeg bruker ingen medisiner, jeg spiser godt og variert kost, mye grønnsaker, nei ingen blod i avføring, normal menstrasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294261-anemi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...