Gjest ganskeleiforpokker Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Heisann, kvinne 35 her. Fikk diagnosen anemi for 20 år siden. En familie svaket. Ferritin går kort og godt jevnt nedover. Fått utallige jern tilskudd som ikke har noen effekt. Lagt inn på sykehus to ganger de siste to årene fordi jeg mister bevisstheten. I snitt mister jeg bevisstheten ca en-to ganger per mnd og gjort de siste ti år. Selvsagt ofte svimmel, slapp og trøtt men også begynt det siste året å miste følelsen i hendene og mister ordene men det går over etter en time eller tre. Det er tatt endeløse prøver og alt er helt fint bortsett fra ferritin og lavt blod trykk. De har endelig skjønt at kroppen min ikke tar opp jern så de har gitt opp å sette meg på alskens jern kurer. Men skal jeg liksom bare ha det sånn jeg da, finnes det ingen behandling? Jeg bruker ingen medisiner, jeg spiser godt og variert kost, mye grønnsaker, nei ingen blod i avføring, normal menstrasjon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294261-anemi/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.