Gå til innhold

Han går i skapet mitt.

Anbefalte innlegg

Gjest den forsvunne juletid
Skrevet

Lykke til i kampen om julegodtet. I verste fall får du kjøpe en real hengelås. ;)

Takk.

Han burde kunne la tingene ligge, men jeg skal prøve å ikke handle inn søtt før det er lørdag (etter julen).

Fortsetter under...

Skrevet

Dersom jeg handler inn ting så gjemmer jeg det i ett skap. Så gir jeg også beskjed om at det ikke skal røres før til jul. Og det går fint her.... Dumt at de ikke respekterer din handling.

Skrevet

Ja, det kan jeg. Men han sier han er sliten etter jobb og ikke orker kjøre mer. (Og hva med meg?)

Dessuten; om han handler kommer han kun hjem med det han vil ha, og det er chips og slike ting til seg.

Jeg skal gi ham en handleliste og se hva som skjer. :-)

Takker for svar fra dere.

Støttekontakten hans burde jo greie å lese handlelisten, i alle fall...

;-)

Ærlig talt, hva slags slamp har du funnet deg, da? Hva skal du med han, liksom, som ikke respekterer deg, ikke respekterer din jobb og ikke respekterer det du gjør for dere i familien - og i tillegg ikke engang er snill???

Utrolig hva kvinner finner seg i...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...