Gjest sparrows Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Når jeg var ute og gikk i går sklei jeg på isen så det sang, rakk ikke engang ta meg for før jeg var i bakken. Jeg landet på siden, slo hofta og fikk forferdelig vondt. Jeg klarer å gå, men er stiv og støl. Er det noe å gjøre for å bli fortere bra? Det er vel ingen vits i å oppsøke legen, annet for evt. smertestillende? 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Paracet skulle jo hjelpe litt, og det trengs jo ikke lege for. Skaff deg bedre sko, eller brodder. Jeg betalte heller 150 kr for et par brodder enn nye sko, da det blir fort altfor dyrt for meg nå. Og jeg sklir ikke mer ;-). Sklei vel 3 ganger forrige måned... så føler med deg. Klarte ikke å sitte ordentlig siste gangen, så måtte endre stilling hele tida for å ikke stivne og få vondt. Kanskje jeg burde hatt masse puter i stolen eller noe sånt, du kan jo prøve det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.