Gjest prust Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Gutten min har en kamerat i USA som vi skal sende en julegave til (jada, vet at vi er seint ute). Denne adressen har vi hatt på en papirlapp i skuffen i gangen i hele høst - men nå er den borte vekk. Mailadressen deres virker heller ikke - så vi får ikke spurt pr mail heller. Har prøvd www.yellowpages.com - og finner faren til gutten sit navn, men ikke selve adressen - ser ut som om jeg må betale for det.... Hvordan i huleste gjør jeg dette da? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 [quote name=Lotte )' timestamp='1198003512' post='3754949] www.switchboard.com Du er vel en engel!!!! Her stod det veldig tydelig og greit :-) Og adressen er lagt inn på mobilen, klar til sending i morgen! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Du er vel en engel!!!! Her stod det veldig tydelig og greit :-) Og adressen er lagt inn på mobilen, klar til sending i morgen! I know ;D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.