pekkaline Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Det heter sikkert noe annet. Når man gir det, gir man da både guttedelen og jentedelen? Smykket er delt i to og når man setter dem sammen så blir smykket helt. Himla til forklaring her! 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Nei, man deler det med en venn eller kjærsten 0 Siter
Gjest spikkå Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Det heter i hvertfall todelt, ikke to delt. 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Nei, man deler det med en venn eller kjærsten Ja det har jeg forstått Min sønn gir det i gave til jenta. Skal jenta ha begge delene og så skal hun gi en del tilbake?? Hvilken del skal han da ha når det er gravert inn ei jente på en del og gutt på en del? 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Det heter i hvertfall todelt, ikke to delt. vittig, tenkte just på det ja 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 18. desember 2007 Skrevet 18. desember 2007 Ja det har jeg forstått Min sønn gir det i gave til jenta. Skal jenta ha begge delene og så skal hun gi en del tilbake?? Hvilken del skal han da ha når det er gravert inn ei jente på en del og gutt på en del? Ah, nuvel - jeg ville overrakt det personlig, altså ikke ventet til julekvelden, og så gitt henne gutte-delen. Delt det med en gang hun har pakket opp - slik at han ikke venter på å få sin del tilbake. 0 Siter
pekkaline Skrevet 18. desember 2007 Forfatter Skrevet 18. desember 2007 Ah, nuvel - jeg ville overrakt det personlig, altså ikke ventet til julekvelden, og så gitt henne gutte-delen. Delt det med en gang hun har pakket opp - slik at han ikke venter på å få sin del tilbake. ok. Da må det skje lille julaften, jenta reiser bort Takk for svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.