Gjest Ulvinnen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 :-D Ikke at jeg sier DOL høyt så ofte, men jeg sier alt jeg skriver inni meg, på en måte... Jeg sier dol både høyt og inne i meg :-) Siden jeg har truffet andre dolere, så har det vært naturlig å si ordet høyt. Og så vidt jeg kan huske, så uttalte de det på samme måte som vi gjør. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Dåkter`n, eiller Dåkter Ånn-lain:-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Tror ikke jeg noen gang har _uttalt_ ordet, men jeg _tenker_ "dól" - altså lang o. Jeg sier det på samme måte som deg. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 "dål", selvfølgelig Gosh - hva man kan spørre om. 0 Siter
annegunn Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg sier dol både høyt og inne i meg :-) Siden jeg har truffet andre dolere, så har det vært naturlig å si ordet høyt. Og så vidt jeg kan huske, så uttalte de det på samme måte som vi gjør. Jaja, selvfølgelig, det er kun en anerkjent måte. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jaja, selvfølgelig, det er kun en anerkjent måte. :-) Når man snakker om soler, så skinner en av dem ;-) Hvordan er det, er du mottagelig for besøk i løpet av januar (eventuelt at du kommer hit)? 0 Siter
annegunn Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Når man snakker om soler, så skinner en av dem ;-) Hvordan er det, er du mottagelig for besøk i løpet av januar (eventuelt at du kommer hit)? Absolutt, det er en av mine mange dårlige samvittigheter. Fatter ikke hvor det blir av dagene... 0 Siter
Gjest blame Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Tror ikke jeg noen gang har _uttalt_ ordet, men jeg _tenker_ "dól" - altså lang o. Jeg også. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Absolutt, det er en av mine mange dårlige samvittigheter. Fatter ikke hvor det blir av dagene... Tiden flyr, sånn er det her også. Men da tar jeg kontakt med deg over nyttår, så vi kan finne en dag som passer. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 "dål", selvfølgelig Gosh - hva man kan spørre om. Ja, gosh altså. Gidameg. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Tror ikke jeg noen gang har _uttalt_ ordet, men jeg _tenker_ "dól" - altså lang o. Jeg også tror jeg. Hmmm. Ja, det må bli "dól" med lang "o". Tror faktisk ikke jeg noen gang har uttalt DOL, jeg heller. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Jeg sier DOL med o som i sol. Alt annet må da være ukultivert og kanskje direkte feil ) Enig, tenk så smakløst å uttale det annerledes :-p 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Sier det med kort lukket O, og med "dobbelt-L" - DOLL Som i "toll"? 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 Dåll selvfølgelig, man kommer da fra et møblert hjem. ;o) Møblert og møblert. Med skinnvest og tennissokker? Også sier du "dåll" i tillegg? Jaha ja, m-m.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. desember 2007 Forfatter Skrevet 19. desember 2007 *Hihi* Jeg sier bare dol rett frem jeg også. ) Tror jeg skal begynne å uttale det baklengs. 0 Siter
Dorthe Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Tror ikke jeg noen gang har _uttalt_ ordet, men jeg _tenker_ "dól" - altså lang o. Jeg sier det som du tenker ) 0 Siter
cathlin Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg sier det som du tenker ) Der har du et talent, Dorthe;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.