Dorthe Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det skjer nok mye sånt i disse juletider. På to uker hadde det vært over ti millioner korttransakjoner nå i desember! Gosj... Jeg husker det fra andre år, nå har jeg drevet og tilbakebetalt fra det ene kortet til det andre, det skjedde i går også. Godt man har flere kort ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Det samme har skjedd med min kjære noen ganger nå. Godt jeg har vært med med ekstra visa-kort. :-) 0 Siter
Hønemoren Skrevet 23. desember 2007 Skrevet 23. desember 2007 Slitasje er forståelig ja, men mitt var nytt. Dvs tre mnd gammelt, toppen. Nytt kort er på vei. Da var det ikke gammelt, men vi var utsatt for det samme lenge før utløpsdatoen, men ikke etter så kort tid som 3 mnd. God jul:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 23. desember 2007 Forfatter Skrevet 23. desember 2007 Da var det ikke gammelt, men vi var utsatt for det samme lenge før utløpsdatoen, men ikke etter så kort tid som 3 mnd. God jul:-) Julekjøpene er unnagjort, fint å ha en mann som har visa i nøden Venter på nytt kort. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.