Gå til innhold

Gruer meg så veldig....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg krevd før, både når det gjelder barnebursdager og div andre annledninger.Men hun blir bare sint og frekk,åsså går hun unna for så å komme tilbake å fortelle at hun skal avlyse alt.Men likevel tror jeg jeg har nådd frem,møter opp,åsså har hun druket likevell.

Skjønner.... Du burde nok begynne å tenke bare på deg selv og drite oppi henne... Hun velger jo selv å oppføre seg dumt, så får hun bare ta konsekvensen av det!

*klem til deg*

Skrevet

Kutt navlestrengen, begynn å ta ansvar for ditt eget liv, det er ikke din oppgave å hverken passe på eller å oppdra din mor eller bror. Det var hun som skulle passe på deg!

Med dette mener jeg at hverken din mor eller din bror har noen rett til å manipulere deg følelsesmessig til å delta på noe du kjenner er så vondt.

Det beste er om du greier å formidle det til dem, at pga.at du føler deg utilpass med drikkinga, ønsker du ikke å være sammen med dem. Du er glad i dem, men orker ikke være med dem pga.drikkinga. Orker du det?

Jeg veit sånt som dette kan være svært, svært vanskelig! Har personlige erfaringer rundt lignende tematikk så det holder... Hjelper deg gjerne ved å lytte e.l.hvis du trenger det.

M.v.h.

Skrevet

Enhvert menneske har ansvar for sin egen lykke.

Gjør som du selv vil,og kos deg hjemme! :0)

Du kan jo evt ta et formiddags besøk?

Når hun er edru...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...