Gjest tåpeberta Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Skal få satt inn en tingst (ultralyd-objekt?) i skjeden for å få ordentlig bilde av livmor, eggstokker osv... Det jeg lurer på nå er.... Er det vanlig å være glattbarbert før slik undersøkelse? Og....Kan legen "se" det hvis en har vært "seksuelt aktiv" dagene før undersøkelsen??? Tåpelige spm...men må bare få spørre... 0 Siter
Gjest uten sign. Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det er vel vanlig å være som du er. ;-) Jeg ville ikke vært glattbarbert! 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg tror helt sikkert legen vil sette pris på om du er glattbarbert. I disse juletider kan du jo vurdere å levne en liten dusk og farge den grønn...Vurder også et lett dryss med glitter for anledningen Spøk til side: Det går alldeles an å stille opp som naturen har laget det til. Av hensyn til legen er greit å være nyvasket, men han har ingen interesse av hvilken aktivitet du har bedrevet de siste dagene. Samme om han kan observere det eller ikke. Selve undersøkelsen er kjapp og grei, og mye mindre pes enn en vanlig GU. 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Klart legen kan se det, men hvorfor i all verden skulle han bry seg? Det er jobben hans, og jeg tror strengt talt gynekologen driter i om du er pelsbelagt eller ikke. 0 Siter
Gjest tåpeberta Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Jeg tror helt sikkert legen vil sette pris på om du er glattbarbert. I disse juletider kan du jo vurdere å levne en liten dusk og farge den grønn...Vurder også et lett dryss med glitter for anledningen Spøk til side: Det går alldeles an å stille opp som naturen har laget det til. Av hensyn til legen er greit å være nyvasket, men han har ingen interesse av hvilken aktivitet du har bedrevet de siste dagene. Samme om han kan observere det eller ikke. Selve undersøkelsen er kjapp og grei, og mye mindre pes enn en vanlig GU. Takk for betryggende ord 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det er vel vanlig å være som du er. ;-) Jeg ville ikke vært glattbarbert! Det ikke noe problem å være glattbarbert når man skal på GU. Akkurat dèt bryr ikke legen seg noe om ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.