Gjest jølsa Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Hva i all verden skal man gi til 30 år gammel storebror? Ikke tror jeg han liker å lese, å ikke trenger han aske-suger til ved ovnen sin lenger heller som var planen min! Søren ;-) Tips? 0 Siter
flowy Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 En fin skjorte, varme sokkker, kul boxer, en cd, godteri, skjerf, lue, hansker, kinobilletter.. :-) 0 Siter
Mirabell Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Det spørs jo hva han er interessert i, det da! Musikk (CD, konsertbillett...) Mp3-spiller Hodetelefoner eller gode "ørepropper" til mp3-spiller Drikkevarer Klær Sportsutstyr (slalombriller, superundertøy...) Friluftsutstyr (sammenleggbar sag, hodelykt...) DVD Noe til huset (kjøkkenredskap, lampe, hva som helst, DU kjenner ham og hjemmet hans...) 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 En fin skjorte, varme sokkker, kul boxer, en cd, godteri, skjerf, lue, hansker, kinobilletter.. :-) Ohoi! Supre forslag her ja! ;-) Setter fart i kreativiteten kjenner jeg! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Ohoi! Supre forslag her ja! ;-) Setter fart i kreativiteten kjenner jeg! Er du romsdaling? Tenkte på at du skrev "Ohoi" 0 Siter
Jølsen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Kjenner du Fredrik? I såfall er det ikke du som er søstera hans, og dessuten er han ikke tredve. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Hvis det er Johnny Fredrik du snakker om så trenger han en "Fugl i bur", da den han hadde på midten av 80 tallet sannsynligvis er død. For sikkerhetsskyld så kan du jo spørre Lars-Lillo Stenberg. 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Er du romsdaling? Tenkte på at du skrev "Ohoi" hahaha! romsdaling du likssom ok vel,nesten da ;-) 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Hvis det er Johnny Fredrik du snakker om så trenger han en "Fugl i bur", da den han hadde på midten av 80 tallet sannsynligvis er død. For sikkerhetsskyld så kan du jo spørre Lars-Lillo Stenberg. Ok, skal snakke med han jeg,så ordner det seg sikkert likevel ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 hahaha! romsdaling du likssom ok vel,nesten da ;-) Skjønte jeg det ikke 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Ok, skal snakke med han jeg,så ordner det seg sikkert likevel ;-) Ja, da blir han sikkert glad... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.