Gjest Håpløs kokk Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Heisann, trenger litt hjelp her. Skal ha familiemiddag i romjulen, og vennemiddag nyttårsaften, men som håpløs kokk lurer jeg på hvor mye kjøtt man regner på de forskjellige rettene. Ingen av oss er småspisere, så det må være nok kjøtt:-) 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 19. desember 2007 Skrevet 19. desember 2007 Kommer vel an på hvor mange dere er det? Vi bruker ca 4 kg pinnekjøtt på 7 stk og da er det som regel litt rester igjen (Vi er også flinke å spise;-) Kalkun har jeg ikke peiling på. 0 Siter
Gjest Håpløs kokk Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Kommer vel an på hvor mange dere er det? Vi bruker ca 4 kg pinnekjøtt på 7 stk og da er det som regel litt rester igjen (Vi er også flinke å spise;-) Kalkun har jeg ikke peiling på. Ok, dvs at 1/2kilo kjøtt pr. hode vil være nok da.., takk for hjelpen:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.