Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere sengtøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skifter ganske sjeldent tror jeg. Hver tredje, av og til hver fjerde måned. Men nå ligger jeg jo stort sett alene i den sengen min også da og det har vel litt å si? ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Og sengemidden har ikke spist deg enda...?

Skrevet

Etter en til to uker. Liker ikke gammelt sengetøy. Synes det klør. Synes tre til fire måneder høres forskrekkelig lenge ut.

Skrevet

Du mener ikke at du skifter på sengen 3-4 ganger i året?

Jeg synes jeg er treg til å skifte jeg, blir vel ca. 1 gang i mnd, men jeg ligger mye hos kjæresten da. Der skifter vi noe oftere... ;o)

AneM1365380603
Skrevet

Vi pleier vanligvis å bytte etter 14 dager, noen ganger går det inntil en mnd. Det er en fantastisk følelse å legge seg nydusjet i en seng med rent sengtøy. (Med mannen på siden ;))

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg skifter hver uke hos oss, og hver 14 dag hos jenta vaar.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg skifter hver uke hos oss, og hver 14 dag hos jenta vaar.

_Hver_ uke? Det er ikke mye miljøvennlig, Angela26 ;(

Gjest Angela26
Skrevet

_Hver_ uke? Det er ikke mye miljøvennlig, Angela26 ;(

Kanskje ikke, men jeg foler jeg maa det...

Skrevet

Og sengemidden har ikke spist deg enda...?

Uff, ja jeg må visst skjerpe meg med sengehygienen.. Kanskje ikke så rart jeg må ligge i sengen min alene...hihi;-)

Skrevet

Jeg pleier ikke å ta tida, og har ikke noe system på det. Men at det går flere måneder, nei det tror jeg nok ikke. Et par-tre uker, kanskje fire innimellom.

Skrevet

oi - det var ille!

Her i huset blir sengetøyet skiftet ca hver 2.-3. uke.

Skrevet

1-3 ganger i måneden, helt avhengig av a) hyppigheten av sex og B) hvor mye vi sover i andre senger.

Ungene sine senger skiftes på hver 14. dag.

Skrevet

Det hørtes utrolig ekkelt ut..Tenk hvor mye usynlig som kravler rund i senga di da...Usj..

Jeg bytter hver uke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...