Gå til innhold

Hvor ofte lyver du på Dol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å fremstå i et litt bedre lys, enn det som er realiteten.

Eg lyger så og si hele tiden! :)

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Jølsen

5

• Orio

2

• sweetness

2

• hidi, the scorpion

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Aldri her, nei. Det er jo her man virkelig kan si det man vil/mener/tenker/fantaserer uten at man blir sett rart på. Eller, dvs- uten at man _ser_ de som evt ser rart på en. ;)

En befriende plass å slippe ut all dritten som ellers så pent dekkes over=)

Skrevet

For å fremstå bedre? Hm, aldri tror jeg. For å ikke gjøre historien like gjenkjennbar, av og til. ;)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg lyver aldri her, men har kanskje vært litt feig og ikke sagt alt jeg ønsker å si. Det har jeg gjort noe med.

hidi, the scorpion
Skrevet

Sint i dag eller?

Lettere irritert over idiotiske spørsmål!

Skrevet

Vet ikke, tror ikke jeg lyver sånn direkte, eller, jeg lyver ikke direkte, men kanskje jeg pynter litt på sannehten? Alldeles ikke ofte nei!!

Skrevet

Jeg lyver aldri for å framstå i et litt bedre lys, men det hender jeg forandrer litt for at ikke noen skal kjenne seg/meg igjen.

Skrevet

Nei, det tør jeg ikke for da får jeg skjenn av frosken...

Skrevet

Nei, det tør jeg ikke for da får jeg skjenn av frosken...

Puff....Drit i det! :-)

Skrevet

Jeg lyver aldri for å framstå i et litt bedre lys, men det hender jeg forandrer litt for at ikke noen skal kjenne seg/meg igjen.

Samme her! Ubetydelige ting.

Skrevet

Puff....Drit i det! :-)

Og hvor ofte driter du på do(l)?

Skrevet

Jeg pleier ikke lyve her inne, ser ikke helt poenget med det. Tvert i mot, jeg skriver ting her som jeg ikke ville sagt til andre (utenom i terapi e.l.).

Hvis det jeg skriver kan utlevere andre enn meg selv pleier jeg prøve å være vag eller endre noen detaljer for å hindre at vedkommende blir gjenkjent.

Skrevet

Jeg lyver ikke her - med unntak av hvis jeg beskriver en person eller en situasjon som er lett gjenkjennbar. Da kan jeg f.eks endre litt på alder til den det gjelder, eller antall barn eller bosted osv.

Lyver ikke om ting som gjelder meg selv, tror jeg da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...