Gå til innhold

Bengalsk tiger

Anbefalte innlegg

Driver og undersøker litt angående bengalske tigre. Er det lov å holde disse som husdyr, i såfall i hvilket land? Finnes det dokumentasjon på at mennesker har blitt spist opp av bengalske tigre, i såfall hvor kan jeg lese om dette?

Var innom biblioteket i går, men fant ikke noe konkret svar på spørsmålet, var mest informasjon om tigre generelt, og det er jeg svært lite interessert i. Prøvde å finne dokumentasjon, men det var ikke noe som helst jeg kunne bruke i undersøkelsen min,

Hva er forskjellen på en bengalsk tiger og vanlig tiger? Er noen farligere enn andre, og i såfall hvorfor? Hvilken grunn har en type tiger for å være farligere enn, la oss si en elefant? Kan en tiger spise opp en elefant, og har dette noen gang skjedd?

Jeg finner hverken konkrete opplysninger på wikipedia, i geografiske bøker eller på generelle internettsider.

Tips mottas med stor entusiasme, da jeg omtrent ikke klarer å tenke på noe som helst annet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294440-bengalsk-tiger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig sammentreff! Dette er jeg også svært interessert i. Fikk ikke sove i natt fordi jeg tenkte på dette. Og hva med den sibirske tigeren? Ikke helt borte, den heller!

Men tror du den er like farlig som den bengalske? Vet du hvor jeg kan finne svar på spørsmålene mine? Jeg er skikkelig ivrig!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/294440-bengalsk-tiger/#findComment-2373422
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...