Gå til innhold

Forbrydelsen: hvem drepte Nanna Birk Larsen?

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

I dag er siste episode av Forbrydelsen, og endelig blir det avslørt hvem som drepte Nanna Birk Larsen!

Hvem tror du det er?

Jeg holder en knapp på Vagn - det er alltid "butleren" eller husvennen som har gjordt det...

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, hellangåssen, detta blir spennende.

Skal sjøl stappe pepan full og patta laus med en dram attåt når det starter. Bare jeg ikke blir dritings før sjølve løsningen kommer da dere?

fuji1365380447
Skrevet

Ja, hellangåssen, detta blir spennende.

Skal sjøl stappe pepan full og patta laus med en dram attåt når det starter. Bare jeg ikke blir dritings før sjølve løsningen kommer da dere?

gakk gakk

Skrevet

Nå kunne jeg ødelagt alt ved å endre overskriften, for jeg var i Danmark den helgen siste episode gikk der, og alle avisene var fulle av omtale...

Men så ekkel er jeg ikke. For de som ikke klarer å vente, er det jo enkelt å finne svaret på DRs nettsider. Selv har jeg ikke sett på serien og er derfor helt uengasjert.

Annonse

Skrevet

Eg visste ikkje at ho var død engang eg, det ser du kor lite eg følger med for tiden.

Ka døde ho av forresten?

Skrevet

Jeg vet det, og jeg må ærlig talt si jeg ble skuffet over resultatet og at siste episode ender opp med en masse uavklarte ting (kanskje bare meg som er surrete).

Skrevet

Vagn drepte Meyer, men jeg tror dessverre

det var Theis (som ikke er faren likevel?)som drepte Nanna, og at Vagn gjør hva som helst for å dekke ham.

Men jeg kan ta feil.

Det jeg heller ikke skjønner, er hvor linken til Rådhuset finnes. Men det er kanskje helt andre svin på skogen som regjerer der? To historier vevd sammen til en?

Skrevet

Vagn drepte Meyer, men jeg tror dessverre

det var Theis (som ikke er faren likevel?)som drepte Nanna, og at Vagn gjør hva som helst for å dekke ham.

Men jeg kan ta feil.

Det jeg heller ikke skjønner, er hvor linken til Rådhuset finnes. Men det er kanskje helt andre svin på skogen som regjerer der? To historier vevd sammen til en?

Svin på skogen.

http://www.agropub.no/xml/697/images/h02061f1.jpg

Her er linken til Rådhuset:

http://www.radhusets-forvaltningstjeneste.oslo.kommune.no/

Skrevet

Eg visste ikkje at ho var død engang eg, det ser du kor lite eg følger med for tiden.

Ka døde ho av forresten?

Ikke alt er like morsomt. Dette var en spennende serie, så du trenger ikke kommentere alt. Synes ikke det var morsomt. Ser du har gjort det før.

Skrevet

Ikke alt er like morsomt. Dette var en spennende serie, så du trenger ikke kommentere alt. Synes ikke det var morsomt. Ser du har gjort det før.

Greit alt det der.

Egentlig så svarer eg av prinsipp "aldri" personer som kommer med innvendinger/kritikk under nye nick, så nå vet du det til neste gang. :)

Eg finner _ingen_ tidligere innlegg på Forum søk under nicket "pirkat", eg syns det er feigt!

Skrevet

Greit alt det der.

Egentlig så svarer eg av prinsipp "aldri" personer som kommer med innvendinger/kritikk under nye nick, så nå vet du det til neste gang. :)

Eg finner _ingen_ tidligere innlegg på Forum søk under nicket "pirkat", eg syns det er feigt!

Ja du kan så si, liker ikke være i fokus skjønner du. Heldigvis bestemmer folk det selv, og har ikke noe med feighet å gjøre. Du kjenner meg ikke uansett med samme nick eller ikke. Har aldri hatt fast nick, og har ikke behov for å bli gjenkjent.

Annonse

hare1365380455
Skrevet

Hvorfor var det blod i kjelleren + i partileiligheten? Hvem ble drept i partileiligheten da?

hare1365380455
Skrevet

Jeg vet det, og jeg må ærlig talt si jeg ble skuffet over resultatet og at siste episode ender opp med en masse uavklarte ting (kanskje bare meg som er surrete).

Vet du om det blir flere episoder? For det var vel noen som ble drept i partileiligheten også?

Det var noen løse tråder, ja...

• 2 uker senere...
Skrevet

Vet du om det blir flere episoder? For det var vel noen som ble drept i partileiligheten også?

Det var noen løse tråder, ja...

Ikke flere episoder så vidt jeg vet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...