frosken Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Det er blåbær som er sunt så vidt jeg vet, ikke tranebær? Jeg har nettopp lært å drikke blåbærbiola - den er nemlig sunnere enn sunnest har jeg forstått! 0 Siter
Gjest 0cath0 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jepp! Har en bærepose med mat også:-) 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jepp! Har en bærepose med mat også:-) Hva i all verden er det dere driver med som jeg ikke forstår noe av? Bærepose med mat??? 0 Siter
cathlin Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Hva i all verden er det dere driver med som jeg ikke forstår noe av? Bærepose med mat??? Kjekt å ha i tilfelle man bli sulten, vet du:-) 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Kjekt å ha i tilfelle man bli sulten, vet du:-) Enda viktigere å ha nok klær så man ikke fryser...*s* 0 Siter
Gjest Blåbærpike Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Det er blåbær som er sunt så vidt jeg vet, ikke tranebær? Jeg har nettopp lært å drikke blåbærbiola - den er nemlig sunnere enn sunnest har jeg forstått! Tranebær forhindrer og kan fjerne urinveisinfeksjon. Veldig praktisk. Foretrekker ellers blåbær :-) Var bare Cath som hadde begynnt å kalle meg det ;-) Biola er godt, praktisk med de derre små pakkene, en om dag. 0 Siter
Gjest Blåbærpike Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jepp! Har en bærepose med mat også:-) Oj, så bra :-) Har -ikke- handlet noe enda.... :-) Har med en trøtt pratmaker, lurer på hvor lenge han gidder å mase......! 0 Siter
frosken Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Tranebær forhindrer og kan fjerne urinveisinfeksjon. Veldig praktisk. Foretrekker ellers blåbær :-) Var bare Cath som hadde begynnt å kalle meg det ;-) Biola er godt, praktisk med de derre små pakkene, en om dag. Du er så vanskelig å holde styr på når du tar alle bærsortene og enda mer i bruk...*s* 0 Siter
Gjest Blåbærpike Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Du er så vanskelig å holde styr på når du tar alle bærsortene og enda mer i bruk...*s* Liker å være litt vanskelig ;-) 0 Siter
cathlin Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Oj, så bra :-) Har -ikke- handlet noe enda.... :-) Har med en trøtt pratmaker, lurer på hvor lenge han gidder å mase......! Har du dopa han ned? :-) 0 Siter
Gjest blåbærpike Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Har du dopa han ned? :-) nææææsj..... 0 Siter
Gjest blåbærpike Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 næsj bæsj stæsj tror du jeg kan putte i ham litt sobrilstøv? kom meg ikke til dyrlegen nemlig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.