Gjest jaujaujau Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Har ein del spørsmål ang mogligheitar for div. videreutdanningar. Er det nokre aviser, eller fins det nokre forum med ein eller anna utdanningsekspert, der eg kan stille desse sprøsmåla mine til? (- I jungelen av høgskular og universitet så må eg snakke med ørten personar før eg kjem til ein person som kun kan besvare eitt eller to av spørsmåla mine.) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 :-) Du burde utdanna deg i Nynorsk! 0 Siter
Jølsen Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg kan sikkert hjelpe deg. Jeg har fri i dag, så jeg har litt tid og juleglede å spre rundt meg. Hva eksakt lurer du på? 0 Siter
Gjest jaujaujau Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg kan sikkert hjelpe deg. Jeg har fri i dag, så jeg har litt tid og juleglede å spre rundt meg. Hva eksakt lurer du på? Snilt! Eg er altså utdanna vernepleiar. Men ynskjer så gjerne å arbeide i somatikken. Difor er jo sjukepleiar det mest naturlege å vegje. Men akk, tre nye år for ein ganske lik utdanning er jo kjipt..og dyrt. (Lege og farmasøyt er uaktuelt). Fins det nokre videreutdanningar som eg kan ta innafor somatikken? Slik at eg kan jobbe på sjukehus? Eller vil eg kunne få fritak frå div. praksisar og fag dersom eg tek sjukepleien? Vil eg isåfall kunne ta den på kortare tid enn tre år? (Høgskular eg har snakka med vil ikkje gi meg svar på om eg får fritak for fag. Dei seier berre at eg må melde meg opp på studiet og søke fritak for det enkelte faget etter kvart) Kan du svara vert eg voldsomt glad! Viss ikkje skal du uansett ha mykje takk for tida di! 0 Siter
Gjest jaujaujau Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 :-) Du burde utdanna deg i Nynorsk! hehe, det burde eg faktisk, for no når eg les mitt forgje innlegg her så har eg allereie oppdaga tre skrivefeil.. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 hehe, det burde eg faktisk, for no når eg les mitt forgje innlegg her så har eg allereie oppdaga tre skrivefeil.. Skal se du blir den "nye" Ivar Åsen eller Åsmund Olavsson Vinje. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Skal se du blir den "nye" Ivar Åsen eller Åsmund Olavsson Vinje. Heyhey! Ja, det er ikkje meg imot. Evt. ei kvinnleg utgåve av Per Sivle 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.