Gjest Trenger bildene nå Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Trenger jeg nå. Hadde et fotoprogram som lastet inn bilder fra nokiatelefonen min, skikkelig alright. Husker dog ikke hva det heter og er ikke kar om å finne noe av det på hele maskinen. Aner ikke hva som har skjedd. Trenger derfor et program som kan finkjemme hele maskinen og samle alt av bilder på et sted slik at jeg kan se om det er noe sted eller om det er borte. Noen som vet noe som funker greit, helst gratis, dette er ikke min maskin og eieren av maskinen har ikke glede av slike programmer. Takk så mye. 0 Siter
Gjest pærebrus875 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Søkefunksjonen holder nok til dette: Start - søk - vet du formatet på bildene så går søket raskere. Min samboer med Sony Ericsson mobil får .jpeg eller .jpg (er samme bildeformatet men du vil ikke finne det andre om du søker på det første). Ev velge å søke etter bare bildefiler, men da får "alt" og ikke bare den aktulle filtypen. Skriv så inn f eks *.jpg og alle jpg filene kommer opp. 0 Siter
Gjest Trenger bildene nå Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Søkefunksjonen holder nok til dette: Start - søk - vet du formatet på bildene så går søket raskere. Min samboer med Sony Ericsson mobil får .jpeg eller .jpg (er samme bildeformatet men du vil ikke finne det andre om du søker på det første). Ev velge å søke etter bare bildefiler, men da får "alt" og ikke bare den aktulle filtypen. Skriv så inn f eks *.jpg og alle jpg filene kommer opp. Takk skal du ha. Prøver denne hvis jeg ikke får tips om noe annet. Håpte på et greit bildeprogram som viste meg alle bildene i miniatyr. Som samlet alle på et brett og godt synlige liksom. 0 Siter
Gjest Trenger bildene nå Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Søkefunksjonen holder nok til dette: Start - søk - vet du formatet på bildene så går søket raskere. Min samboer med Sony Ericsson mobil får .jpeg eller .jpg (er samme bildeformatet men du vil ikke finne det andre om du søker på det første). Ev velge å søke etter bare bildefiler, men da får "alt" og ikke bare den aktulle filtypen. Skriv så inn f eks *.jpg og alle jpg filene kommer opp. Prøvde søkfunksjonen og der kom jo bildene opp i miniatyr, akkurat som jeg ville ha dem. Men jeg ser jeg mangler en god del bilder....aner ikke hvor de kan ha tatt vegen. Har ikke hatt virus el. som har tatt maskinen. Noe er også scannet inn. Og masse av dette er altså borte. Skjønner ikke bæret jeg, ser da ut som om søkfunksjonen finner det som er også...... 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Picasa! Helt genialt. Det kan ta en stund første gangen, da det går gjennom hele maskinen og finner bilder overalt, men etter det er det bare helt nydelig. www.picasa.com tror jeg. 0 Siter
Gjest Trenger bildene nå Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Picasa! Helt genialt. Det kan ta en stund første gangen, da det går gjennom hele maskinen og finner bilder overalt, men etter det er det bare helt nydelig. www.picasa.com tror jeg. Det virket helt topp...desverre så brukte den ikke så lang tid, det kommer opp bilder, men de jeg mangler er fortsatt borte. Aner ikke hvor de har tatt vegen. Virker som om at et helt program med bilder er blitt borte. Men jeg kommer garantert til å kose meg med Picasa, det virker kjempebra. Så takk igjen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.