Gå til innhold

Jeg er så sinnsykt glad for at jeg ikke skal ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Borte bra,men hjemme best!! :0)

Ja så desidert, særlig når det er tull med den offentlige transporten!! Jeg har vært med på nok streiker, kaos pga.vær etc.med særlig flytransport før, så nå skal jeg bare koose meg hjemme! :)

Skrevet

Borte bra,men hjemme best!! :0)

Jeg skal på jobb i morra, men lille Hector-golfen går som ei klokke så jeg kommer nok trygt frem på jobb og hjem igjen på ettermiddagen. :o) Og når jeg er vel hjemme igjen i morra så er det juleferie!

Skrevet

Jeg skal på jobb i morra, men lille Hector-golfen går som ei klokke så jeg kommer nok trygt frem på jobb og hjem igjen på ettermiddagen. :o) Og når jeg er vel hjemme igjen i morra så er det juleferie!

God jul da! :0)

Skrevet

Ja så desidert, særlig når det er tull med den offentlige transporten!! Jeg har vært med på nok streiker, kaos pga.vær etc.med særlig flytransport før, så nå skal jeg bare koose meg hjemme! :)

Det skal vi også! Kooooose oss!!!!

Skrevet

Jeg håper alle de reisende når hjem til jul. Jeg fikk helt vondt av to jenter jeg leste om i går. De skulle nordpå til pappaen sin. Jula var ferdig feiret med mor med gaver og alt, også blir de sittende der på flyplassentil 3juledag?? Håper de kom avsted i dag!!!!!!!!!!!!!

Det er godt å være hjemme ja. Vi skal en 20min kjøretur på julaften, borte er også bra sålenge man kan dra hjem igjen til egen seng :)

Skrevet

Jeg håper alle de reisende når hjem til jul. Jeg fikk helt vondt av to jenter jeg leste om i går. De skulle nordpå til pappaen sin. Jula var ferdig feiret med mor med gaver og alt, også blir de sittende der på flyplassentil 3juledag?? Håper de kom avsted i dag!!!!!!!!!!!!!

Det er godt å være hjemme ja. Vi skal en 20min kjøretur på julaften, borte er også bra sålenge man kan dra hjem igjen til egen seng :)

Ingenting er så godt som å krype under unda i ny pysj julekvelden! :0)

(jeg får ALLTID ny pysj! :0)

Skrevet

''borte er også bra sålenge man kan dra hjem igjen til egen seng :)''

Skriver under på det! Vi skal også kjøre 15 min.fra ene sida av byen til den andre :) Akkurat passe, og jeg avstår gjerne fra alkohol så lenge jeg kan komme meg hjem i egen seng, og våkne opp til 1.juledag i eget hus! :)

Skal ta meg en ekstra skål på nyttårsaften isteden jeg, for da skal vi ha feiring hjemme hos oss!

Gjest pærebrus875
Skrevet

Ingenting er så godt som å krype under unda i ny pysj julekvelden! :0)

(jeg får ALLTID ny pysj! :0)

Jeg og vil ha ny pysj, samboeren min har ødelagt de 3 jeg hadde.. Litt usikker på akkurat hva vi har gjort, men hender jo han vil litt fort inn bak knappene da ;-). Aldri slitt ut så mange pyjamaser på så kort tid før jeg ble sammen med han ;-).

Men trist med de som ikke kommer seg hjem da, men det er jo ALLTID noen som utsetter alt til siste liten, og da blir det kaos. Planlegging er så fint å kunne :o).

Men jeg forstår jo de som ikke slutter på jobb før, eller som min far som kom hjem fra nordsjøen idag, men han skal på biltur da, ikke flytur.

Skrevet

Jeg og vil ha ny pysj, samboeren min har ødelagt de 3 jeg hadde.. Litt usikker på akkurat hva vi har gjort, men hender jo han vil litt fort inn bak knappene da ;-). Aldri slitt ut så mange pyjamaser på så kort tid før jeg ble sammen med han ;-).

Men trist med de som ikke kommer seg hjem da, men det er jo ALLTID noen som utsetter alt til siste liten, og da blir det kaos. Planlegging er så fint å kunne :o).

Men jeg forstår jo de som ikke slutter på jobb før, eller som min far som kom hjem fra nordsjøen idag, men han skal på biltur da, ikke flytur.

hehe,typisk det..

Det rare her er at det er alltid den andre knappen som går..

merklig,hehe..Får håpe du får ny til jul da! :0)

Uff,ja,trist å ikke komme heim til jul...

Hvertfall feire på en fly plass om det blir riktig ille.

Gjest pærebrus875
Skrevet

hehe,typisk det..

Det rare her er at det er alltid den andre knappen som går..

merklig,hehe..Får håpe du får ny til jul da! :0)

Uff,ja,trist å ikke komme heim til jul...

Hvertfall feire på en fly plass om det blir riktig ille.

Har allerede fått gave av samboeren min (ny harddisk som kom i posten så er litt vanskelig å skjule, dessuten ble vi enige om det fra før). Men jeg har snart bursdag da ;). Får hinte sterkt, høyt og lenge så kanskje han hører da.

Skrevet

Dattera mi skal komme i dag, så stakkars henne.

OJ! Skal ho komme med fly eller tog? Må ho innom Gardermoen eller reise med Sørlandsbanen? Håper ikke det! :o

Skrevet

Jeg også.

Det blir verre å verre på flyplasser. Skjønner ikke at forbrukerne lenger finner seg i å bli behandlet så dårlig.

Ta tog når du kan :-)

Skrevet

Har allerede fått gave av samboeren min (ny harddisk som kom i posten så er litt vanskelig å skjule, dessuten ble vi enige om det fra før). Men jeg har snart bursdag da ;). Får hinte sterkt, høyt og lenge så kanskje han hører da.

Hehe,du får gjøre det!!

Skrevet

Jeg også.

Det blir verre å verre på flyplasser. Skjønner ikke at forbrukerne lenger finner seg i å bli behandlet så dårlig.

Ta tog når du kan :-)

Ja tog pleier å være bra, men sjekk andre linken min da... ikke noe særlig å sitte fast på sørlandsbanen heller!... :o

Skrevet

OJ! Skal ho komme med fly eller tog? Må ho innom Gardermoen eller reise med Sørlandsbanen? Håper ikke det! :o

Hun kom med det eneste flyet som ikke var forsinket så hun har hatt rådflaks. Jeg ringte etter at jeg svarte i stad.

Skrevet

Hun kom med det eneste flyet som ikke var forsinket så hun har hatt rådflaks. Jeg ringte etter at jeg svarte i stad.

Fantastisk! Godt å høre :) Da har du henne snart hjemme!

Skrevet

Fantastisk! Godt å høre :) Da har du henne snart hjemme!

Hun skal til broren, jeg tror ikke jeg ser henne før julaften. Hun er nok redd for at hun må ta i et tak her før jul. Men jeg er ferdig.

Utrolig hvor late de unge har blitt, mammaer trenger visst aldri hjelp de ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...