Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Jeg kjenner en del mennesker som er slik som deg. De gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv.

Du kjenner meg visst veldig godt. Hvordan har du funnet ut så mye om meg og hvordan jeg er? ''

Det er jo stort sett det du skriver om her inne da....

Det blir ikke så lett for oss å vite om noe annet da :)

Hvis du tror jeg gruer meg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant kjenner du ikke meg så godt som du tror. Det er heller ikke alt jeg skriver om her. Hvis du tror det har du ikke fulgt så godt med på hva jeg skriver.

Skrevet

Nei, jeg var kanskje litt vel brysk mot han, og det var ikke meningen å såre han (går ut fra at deter en han). Jeg synes bare at han ofte vinkler ting negativt, og det kan virke irriterende. Og når han da i tillegg begynner å kristisere folks interesse for Idol, som om det også skulle være feil, så rant det litt over...

Til din opplysning Orio: Jeg er heller ikke så glad i jula, og får grøsninger når jeg ser den første julemarsipanen i butikkene i oktober. Men jeg gjør så godt jeg kan for å komme gjennom den på en allright måte. Og jeg synes ikke at jeg kan forvente at jeg ikke skal merke at det snart er jul fra samfunnet rundt meg.

Håper du får en fin jul, tross alt. Kanskje det går bedre enn du tror :-)

Hvis det er meg du sikter til er det hun, ikke han. Skjønner ikke hvorfor så mange tror jeg er en "han".

Jeg kritiserte ikke folks interesse for idol, jeg etterlyste diskusjoner om andre ting enn idol (og jul). Det må da de som er helt oppslukt av idol tåle. Eller er det meningen at alle andre enten skal dele den glødende interessen, eller holde kjeft?

Jeg venter heller ikke at jeg ikke skal merke at det snart er jul. Men, igjen, jeg skulle ønske det var mulig å interessere seg for andre ting også. Jeg trengte rett og slett en pause fra alt julemaset, og håpet det var noen som var interessert i andre "samtaleemner".

Hadde jeg brutt inn i en tråd som handlet om jul eller idol og sagt at det var idiotisk å interessere seg for det, kan jeg forstå kritikken din. Men det gjorde jeg altså ikke.

Jeg har nå fått en del tilbakemeldinger om at den beskrivelsen du gir av meg ikke stemmer med andres inntrykk, og jeg kjenner meg heller ikke igjen i den, derfor velger jeg å (prøve å) fokusere på de som faktisk har noe hyggelig å si til meg.

God jul. :- )

Skrevet

Hvis det er meg du sikter til er det hun, ikke han. Skjønner ikke hvorfor så mange tror jeg er en "han".

Jeg kritiserte ikke folks interesse for idol, jeg etterlyste diskusjoner om andre ting enn idol (og jul). Det må da de som er helt oppslukt av idol tåle. Eller er det meningen at alle andre enten skal dele den glødende interessen, eller holde kjeft?

Jeg venter heller ikke at jeg ikke skal merke at det snart er jul. Men, igjen, jeg skulle ønske det var mulig å interessere seg for andre ting også. Jeg trengte rett og slett en pause fra alt julemaset, og håpet det var noen som var interessert i andre "samtaleemner".

Hadde jeg brutt inn i en tråd som handlet om jul eller idol og sagt at det var idiotisk å interessere seg for det, kan jeg forstå kritikken din. Men det gjorde jeg altså ikke.

Jeg har nå fått en del tilbakemeldinger om at den beskrivelsen du gir av meg ikke stemmer med andres inntrykk, og jeg kjenner meg heller ikke igjen i den, derfor velger jeg å (prøve å) fokusere på de som faktisk har noe hyggelig å si til meg.

Fordi Orio virker som et maskulint navn, for meg :-)

Du må jo regne med Idol diksuteres her inne, sammen med alle de andre tingene som diskuteres. Det har da ikke vært mer enn noen få tråder de kveldene programmet har gått.

God Jul til deg også :-)

Skrevet

Fordi Orio virker som et maskulint navn, for meg :-)

Du må jo regne med Idol diksuteres her inne, sammen med alle de andre tingene som diskuteres. Det har da ikke vært mer enn noen få tråder de kveldene programmet har gått.

God Jul til deg også :-)

Fredag hadde jeg stort behov for å få noe annet å tenke på enn jula. Og da var det masse om idol her, sikkert fordi det var finale. Men for en som ikke har fulgt med er det ikke særlig givende å diskutere idol heller. :- )

Skrevet

Jeg har aldri trodd du var en han, så jeg syns det var litt morsomt at noen trodde du var det:-)

Skrevet

Jeg har aldri trodd du var en han, så jeg syns det var litt morsomt at noen trodde du var det:-)

Godt det er noen her inne som er riktig skrudd sammen. :- )

Persille1365381127
Skrevet

Hvis du mener at Orios innlegg gir grunnlag for å si at hun " gruer seg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant osv.", så er jeg helt uenig med deg.

I tillegg synes jeg kanskje det er på tide å ta fram "juleånden" og ikke forsøke å såre folk mer enn nødvendig i en vanskelig periode.

God jul til både deg og Orio:-)

Det var ikke meningen å såre noen :)

Men; poenget er at i det siste - så er det meste av det jeg har lest fra vedkommende sett med et ganske negativt syn på verden. Jeg sier ikke at jeg kjenner vedkommende (vet ikke om det er hun eller ham) - jeg sier bare at det kanskje ikke er så rart om folk svarer utfra det de har lest, og dermed konkluderer med.

Persille1365381127
Skrevet

Hvis du tror jeg gruer meg for alt, synes alt er kjedelig og uinteressant kjenner du ikke meg så godt som du tror. Det er heller ikke alt jeg skriver om her. Hvis du tror det har du ikke fulgt så godt med på hva jeg skriver.

Jeg tror ingenting om deg :)

Jeg sier bare at mye av det du har skrevet den siste tiden har vært veldig negativt, og da er det ikke så rart om enkelte konkluderer slik Colette gjorde.

Skrevet

Jeg tror ingenting om deg :)

Jeg sier bare at mye av det du har skrevet den siste tiden har vært veldig negativt, og da er det ikke så rart om enkelte konkluderer slik Colette gjorde.

Jeg er sikkert veldig negativ for tiden, alt er håpløst og jeg er en plage for verden. Men er det nødvendig å si det til meg? Har jeg det ikke ille nok fra før?

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er sikkert veldig negativ for tiden, alt er håpløst og jeg er en plage for verden. Men er det nødvendig å si det til meg? Har jeg det ikke ille nok fra før?

Du er da _ikke_ en plage for verden?

Liker deg!

Skrevet

Du er da _ikke_ en plage for verden?

Liker deg!

Da regner jeg med du har klart å holde deg unna sytinga mi den siste tiden.

Men det er jo koselig at noen liker meg, :- )

hidi, the scorpion
Skrevet

Da regner jeg med du har klart å holde deg unna sytinga mi den siste tiden.

Men det er jo koselig at noen liker meg, :- )

Leser stort sett alt du skriver...

Du klager din nød i en tråd og hjelper en annen iden tråden.... Jeg setter veldig stor pris på det meste du svarer, og vet at du har peiling!

Skrevet

Leser stort sett alt du skriver...

Du klager din nød i en tråd og hjelper en annen iden tråden.... Jeg setter veldig stor pris på det meste du svarer, og vet at du har peiling!

Og har enda ikke gått lei. :- )

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...