Gå til innhold

Ønsker å bestille Carctol og lurer på om det går bra med tollen i Norge?

Anbefalte innlegg

Hei. Vi har fått vite at min forlovede har fått lymfekreft. Det ble tatt ut vevsprøver fra lymfekjertel på halsen og han skal innlegges på radiumhospitalet for benmargsprøve, den 2 Januar 2008. Vi har ikke fått vite noe om type : hodgkins eller non-hodgkins, bare at den var langsomt voksende. Vi skulle få mer svar fra radiumhospitalet i Januar. Jeg sitter å leter på nettet etter alternative behandlingsformer og kom over produktet Carctol. Etterå ha lest på hjemmesiden til produktet http://www.herbscancure.com/ ( fant linken i et annet innleg du hadde svart på ) så ønsker vi at han skal starte på disse tablettene så fort vi får dem i hus. Kan han starte på de uten at det vil være skadelig for evt celle/stråle eller annen behandling på radiumen. På forhånd, tusen takk for svar =)

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Hvis Carctol er tillatt solgt i et annet EU land så kan det importeres lovlig til Norge for eget bruk opptil 3 mnd. Det skulle derfor gå bra i tollen hvis det f.eks. sendes fra England eller Nederland. Flere av mine pasienter har importert Carctol uten problemer. Jeg tror ikke det noe i veien med å begynne på produktet nå, men si fra på sykehuset hvis det blir aktuelt med stråling eller cellegift. Det kan hende de har innsigelser mot samtidig bruk av et urtebasert produkt de ikke har kjennskap til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...