Gjest Dolly_84 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei! Jeg er 23 år. Fikk satt inn implanon i juni 2007 i narkose (tok abort) Har siden da blødd sammenhengende til nå. Noen ganger er det friskt blod og noen ganger er det mørkebrunt. Det lukter ikke spesielt godt, men ikke en sterk ubehagelig lukt. Jeg får også noen ganger "krampe" i nederste del av magen, som varer i ca. 10-15 sekunder. Det gjør så vondt at jeg blir helt satt ut.. Jeg har også celleforandringer og har gått til legen nå hver 6. mnd for å sjekke. Sist gang fikk jeg beskjed om celleforandringer og betennelse i livmorhalsen(?) Fikk da beskjed om å komme inn igjen om tre mnd. Hva kan dette være? er det normalt å blø så lenge? Det begynner å bli slitsomt. Blodprøver viste seg å ligge litt lavt, men ikke noe å bry seg om. Jeg har hatt en del stygge fall gjennom årene (fra hest) (også nyrebekken betennelse) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294785-bl%C3%B8dning-i-7-mnd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg kan ikke se at det er sammenhang mellom krampene i underlivet og implanon, heller ikke med celleforendringene og evt. betennelse. Noen blør veldig uregelmessig med implanon, men hos de fleste går det over etter hvert. Noen blør fra livmorhalsen fordi det er rikelig slimhinne som lett blør, er det sjekker hos legen? Celleforandringer kan skyldes viruspåvirkning som går over av seg selv, noen ganger fortsetter det, derfor må det sjekkes. Jeg vet ikke hvilke blodprøver du har fått tatt, men måling av de vanligste hormoner som østrogen kan ikke vurderes når du bruker hormon som implanon. Hva med å bruke p-pille i stedet? Vennlig hilsen Mette H Moen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/294785-bl%C3%B8dning-i-7-mnd/#findComment-2377256 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.