Gå til innhold

klær shopping via nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som sitter med noen gode nettsider hvor det er klær? helst litt tunikaer og lignende... har sjekket ut h&m, men fant ikke noe særlig (er litt kresen), må heller ikke så veldig dyrt, kontoen er kanskje skrapt etter julen :(

trenger virkelig noe nytt, selvtillitten er på bånn og jeg håper det kan hjelpe med noen nye plagg i skapet :) tvi tvi

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan jo prøve

http://www.laredoute.no

Her har jeg funnet en del fint... :)

lite sansynlig, men jeg spør:p

har du denne? vet du om den er liten eller stor i str? synes den var utrolig fin:)

Skrevet

lite sansynlig, men jeg spør:p

har du denne? vet du om den er liten eller stor i str? synes den var utrolig fin:)

En link kanskje...?! ;)

Husk at dette er franske størrelser, så man skal bestille en str større en man vanligvis bruker... Synes likevel klærne er store i str...

Annonse

Skrevet

En link kanskje...?! ;)

Husk at dette er franske størrelser, så man skal bestille en str større en man vanligvis bruker... Synes likevel klærne er store i str...

hihi.. kanskje det:p

jaja, nå har jeg bestillt. bruker vanligvis 38-40 så jeg tok det. har bare kjøpt tunikaer og en kjole.

handlet for tusenlappen.:) julepresang fra nissefar:p

Skrevet

Mener å huske at Dol`ere er ivrige på Ellos? :)

Sikker www.ellos.no

Ellos har elendig kvalitet! (og stygge klær etter min smak.. hvertfall til voksne;)

Skrevet

Ellos har elendig kvalitet! (og stygge klær etter min smak.. hvertfall til voksne;)

likte ikke de klærene jeg så på nettet heller. h&m har mye fint, men ligger litt eter på mote fronten etter noen mnd med mammaklær:) så jeg får prøve å finne med noe jeg liker, noe som kan ta lang tid :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...