flisa Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg Hei Flisa. Kjempehyggelig å se deg her inne, eg har savna de gamle kjente. Spesielt "gudmora" mi her på Dol, som jo er deg! *klem* fra GeirB 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei Flisa. Kjempehyggelig å se deg her inne, eg har savna de gamle kjente. Spesielt "gudmora" mi her på Dol, som jo er deg! *klem* fra GeirB hihi - ja, det var tider det - da vi kanglet med folk om bidrag og sånn *KLEM* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg Så kjekt å se at du stikker innom ) Håper ikke det det blir bare med den ene gangen. Det er mange gamle dolere her fremdeles, men kanskje ikke så stor trafikk nå i jula. Godt nytt år til deg 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg God nytt år flisa! ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg Godt nytt år! Det var koselig. 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år! Det var koselig. Måtte lese "avskjedshilsenen" min nå - jammen var det ille her de dagene i mars! - synd for DOL, -men fint for oss som var "hekta" 0 Siter
Alana Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg Godt nytt år! Hils gjengen :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Måtte lese "avskjedshilsenen" min nå - jammen var det ille her de dagene i mars! - synd for DOL, -men fint for oss som var "hekta" Kommer du innom litt av og til tror du...? 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Kommer du innom litt av og til tror du...? Hadde ikke planer om det - men kikker inn i denne tråden nå da . 0 Siter
flisa Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Godt nytt år! Hils gjengen :-) Det skal jeg gjøre! Du også! - lenge siden! 0 Siter
cathlin Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg Jeg har bakt kolakkene dine. De ble veldig gode! 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg Så morsomt at du er innom, da! Jeg synes det er en uting at du ikke er her inne, dine tråder var ofte usannsynlig festlige. Og kolakaken-oppskriften din lever videre:) Godt nytt år! 0 Siter
Gjest girasol Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg Å Flisa vi savner deg! Og flere andre gamle dol'ere!... Godt Nytt År til deg og dine 0 Siter
Elbereth Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg Godt nytt år til deg + alle dine, Flisa *klem* 0 Siter
morsan Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg ''Hei! her er jeg!'' Næmmen hallo hallo, og godt nytt år!! :-D Superartig å se deg:-) ''Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! '' Kanskje jeg for én gangs skylkd må se på en episode, da!! ;-) ''Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner,'' Vi er nok flere enn du tror! :-) ''så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. '' Vel..... det blir litt som i sangen - "you can check out any time you want, but you can never leave" :-) Uansett velkommen tilbake - måtte det ikke gå trekvart år til neste gang du titter innom:-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei! her er jeg! Tenkte å kikke innom i dag, når det var nyttårsaften og greier, og så fant jeg nicket mitt på Åpent forum, så hyggelig! I alle fall har jeg det supert jeg da. Jeg er ikke her på DOL mer, men ser jo nå at ledelsen må ha snudd -og det ligner NESTEN på gamle DOL. Jeg var også medlem av "nye DOL" - en periode, men skrev så lite at jeg ble stressa av å holde meg oppdatert, så jeg slettet meg i sommer. Sånn ellers i livet, så har vi kjøpt hos nytt hus - i april og holder på å småflikker og og pusser opp litt. Koser oss veldig med 5 soverom, 2 stuer, spiserom, vaskerom etc etc - alt det vi ikke hadde før. Jeg har også vært statist i Hotel Cæsar! HAHA!! og skal igjen nå den 9.januar. Så følg med - følg med - dere får se meg i februar, sa de, Jeg spiller bargjest, hvor Gaute Ormåsen (*sukk*) er bartender. Det var skikkelig artig! Når jeg ser meg om her, så er det heller ikke så mange jeg kjenner, så jeg tror nok ikke at jeg vil ende opp her "døgnet rundt" igjen, som det var før. Men fint at ledelsen hørte på dere, og endret brukergrensesnittet - det var aldeles fryktelig å være her de "siste dagene", fikk vondt i hodet og greier - og musearm og masse scrolling, passet ikke meg. Fant i alle fall ut at jeg ikke er særlig trofast mot et sted, når det ikke lenger var som jeg likte det. Ellers holder jeg kontakten med noen helt få damer herfra, og det passer meg fint Sånn, -dere får ha et riktig godt nytt 2008 alle sammen, -og en spesiell hilsen til NHD fra meg Jeg har mailadresse [email protected] GODT NYTT ÅR!!!! hilsen meg Nei, så koselig, da ;-) Jeg er heller ikke ofte innom her,- i motsetning til i gamle dager.. Stuffing-oppskriften din ble brukt juleaften i år også.. Takk for den :-) 0 Siter
flisa Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Nei, så koselig, da ;-) Jeg er heller ikke ofte innom her,- i motsetning til i gamle dager.. Stuffing-oppskriften din ble brukt juleaften i år også.. Takk for den :-) Hei på deg! Denne gangen stekte jeg stuffingen i brødform - fordi jeg stekte kalkunbryst i stedet for hel kalkun - anbefales! - brukte krafta både fra kalkunstekinga og det som la seg oppå stuffingen til sausen. Ypperlig! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei på deg! Denne gangen stekte jeg stuffingen i brødform - fordi jeg stekte kalkunbryst i stedet for hel kalkun - anbefales! - brukte krafta både fra kalkunstekinga og det som la seg oppå stuffingen til sausen. Ypperlig! Kalkunbryst istedetfor ordentlig kalkun? Det hørtes ut som...juks?!? Men: Det blir vel litt lite kraft? Mangler innmat å koke på..og mye mindre som renner ned i pannen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.