morsan Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Du verden - dette må vi få høre fortsettelsen på! Jeg er heller ikke slik at jeg kaster noe av gubben sitt uten hans samtykke, og heller ikke min bedre halvdel kaster klær frivillig - de passer jo fortsatt, gymnasklærne, så kanskje engang...? er hans motto. Så - jeg spurte bare ganske enkelt, jeg, om han så for seg å bruke den langsnippede, hvite-med-rustrøde-prikker skjorta med innsving i livet noe mer. Ja, var svaret, den passer jo enda. OK, sa jeg, tror du din neste kjæreste vil sette pris på den? Dermed forsvant skjorta sammen med diverse andre ting - som t-skjorter der trykket var vasket bort, hullete klær osv. Jeg mener - unnskyldningen om malingsklær holder ikke lenger, det er begrenset hvor mye vi maler i vår familie. :-) ''OK, sa jeg, tror du din neste kjæreste vil sette pris på den? Dermed forsvant skjorta sammen med diverse andre ting '' LOL!!! Også hos oss er det begrenset med maling og oppussing. Jeg hadde en storstilt ryddesjau bare få måneder før vi plustelig kjøpte hytte med oppussingsbehov, men jaggu meg klarte jeg ikke å hoste frem noen klær som hadde unnsluppet ryddesjauen noen måneder før;-) Så da må da også Miste Supersparer klare det samme...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 hehe. Jeg er nok som din mann, min mann kaster mer enn han skal! *he he* Men jeg må nesten legge til at jeg ikke er noen superkaster, altså. Jeg sparer også på ganske mye, men jeg har bare så til de grader funnet min overmann!!! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 men du bruker den tross alt;-) verre med de jakkene som har hengt i skapet de siste 25 årene bare fordi de var såååå kule en gang i tida;-) Dere må ha større skap enn eg har! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.